Başlığı Düzenleyin:


* Eger varolan bir baslik girerseniz, bu basligi ("insanlara söylemek istenenler") ve tum entirilerini oraya tasimis olursunuz.

Başlık Tipini Değiştirin:


* Bir basligi sabitlemeden once o basliga bugun entiri girildigine emin olun. Girilmemisse de siz girin. Sabit basliklar; sol kanatda her zaman ilk sayfada ve yukarlarda, koyu renkli olarak gozukecektir.

Başlığı Silmek İçin Tıklayın:

Başlığı kilitlemek için tıklayın:

Secilen Entirilerle bir sey yap

0 adet entiri secili.

    ... diger entiriler (48) ...
  • 0
    +0
    -0

    okuduğum bölümü söyleyince , o kadar senede bitmez ama o yaaa diyorsunuz ya ağzınızın ortasına bi geçirecem en sonunda o olucak ulan sikik sana kaç yılda bitireceğimi mi hesapla diyorum hayır neden bi negatif enerji yayıyosunuz insanlara, işte bu insanlardan gerçekten uzak durun arkadaşlar kendi hayatlarında bi başarısı olmamış insan size bok atmaya çalışıyor, bana en son o kadar senede bitmez yaaa diyen arkadaş 2 senedir evde yatıyor bi tak olduğu yok ama kendi negatifliğini illa yayacak ya millete benim okulumun ne zaman biteceğini hesaplıyor andaval.

    ne okuyorsun ki? - murky 08 Şubat 2019 02:02
    1 mühendislik - kirlisa 08 Şubat 2019 02:07
    he biter o zaman :)) - murky 08 Şubat 2019 02:08
    1 :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) - kirlisa 08 Şubat 2019 02:11
    hangi muhendislik - hermione 08 Şubat 2019 14:32
    i̇nsaat - kirlisa 08 Şubat 2019 15:37
    biter hocam biter 3.5 sene de bile biter. - vazgecis 08 Şubat 2019 20:40
  • ... diger entiriler (48) ...