Başlığı Düzenleyin:


* Eger varolan bir baslik girerseniz, bu basligi ("fenerbahçe") ve tum entirilerini oraya tasimis olursunuz.

Başlık Tipini Değiştirin:


* Bir basligi sabitlemeden once o basliga bugun entiri girildigine emin olun. Girilmemisse de siz girin. Sabit basliklar; sol kanatda her zaman ilk sayfada ve yukarlarda, koyu renkli olarak gozukecektir.

Başlığı Silmek İçin Tıklayın:

Başlığı kilitlemek için tıklayın:

Secilen Entirilerle bir sey yap

0 adet entiri secili.

    ... diger entiriler (949) ...
  • 4
    +5
    -1

    keyfi sebeplerden ötürü objektif bir şekilde algılanmayacağı için büyük ihtimalle doğru dürüst anlaşılmayacak ama, şunu izah etmekte fayda var;

    milenyum sonrası fenerbahçe;

    00-01, 03-04, 04-05, 06-07, 10-11, 13-14 yıllarında olmak üzere toplam 6 şampiyonluk elde ederek, birkaç yıl arayla şampiyon olmuş takımdır. buna ek olarak da; 01-02, 05-06, 07-08, 09-10, 11-12, 12-13, 14-15, 15-16, 17-18 yıllarında da 9 defa ikincilik elde etmiştir. ki bu da öyle veya böyle sürekli şampiyonluk yarışında olduğunun nişanesidir.

    netice itibariyle de; şampiyonlar ligine katılma hakkını (9+6) 15 defa elde etmiştir. 19 yılda 15.. gayet iyi. peki ne kadar iyi?

    diğer takımlara bakalım;

    ezeli rakibi olan galatarasay bu süre zarfında 7 şampiyonluk, 3 de ikincilik elde ederek toplam 10 defa bu hakkı elde etmiş.

    beşiktaş'a gelirsek; o da bu süreçte 4 şampiyonluk, 1 ikincilik elde etmiş. yani toplamda 5 katılım hakkı..

    aç parantez; denizli faciası olmasaydı fenerbahçe sadece ligde değil, şampiyonlar liginde de her yıl daha da dişli bir rakip olarak boy gösterebilirdi. bakın yapardı demiyorum. yapabilirdi diyorum..

    ya da akabindeki yıllarda daum, zico, 3 temmuz, alex krizleri baş göstermeseydi her şey bambaşka olurdu. fetö'nün bu ülkede ilk tosladığı duvar olduğumuzu, bunu teyit edenin ilker başbuğ olduğunu, takım otobüsümüzün kurşunlanması dahil kendimizi nice vahim olayın ortasında bulduğumuzu da hatırlatırım. ersun yanal'ın ya da emre belözoğlu'nun gönderilişlerine değinmiyorum bile.

    aç başka parantez; fenerbahçe 08'den birkaç yıl sonra zaten şampiyonlar ligine gidecekti, şike süreci başladı, ceza aldık. öyle ki bu ceza 10-11'le başlayıp 13-14'teki ersun yanal şampiyonluğuna kadar sıçradı.

    hani öyle bir algıyla "finirbihçi in yildir şimpiyinlir ligini kitilimidi" diyorsunuz ki, gören de hakikaten dediğiniz gibi sancak. biz başarısızlık kaynaklı "katılamamazlık" etmedik amk, onlar bizi almadılar hdjahdajs bunun idrakindeyseniz delikanlı gibi yiğidi öldürseniz de hakkını verin.

    ulan aziz.. ne badirelere sebep oldun. seni sadece allah'a havale ediyorum.

    velhasıl; inkar etseniz de etmeseniz de, -konuşmayı sevdiğiniz istatistiklerde de olduğu gibi- genellikle fenerbahçe'yle rekabet etmektesiniz. çoğu başarılarınızın en büyük anlamlarından biri de; o başarıları fenerbahçe'ye rağmen elde etmiş olmanızdır.. misalen; galatasaray'ın 06 şampiyonluğu. o sezonun son düdüğünden sonra hasan şaş'ın saha içindeki hal ve hareketleri bile yeterli buna örnek olarak. tabi aynı şey bizim için de geçerli. ben bunu açık yüreklilikle itiraf ediyorum.

    her takım zaman zaman zirveye çıkar, iner, bocalar, toparlanır, dağılır. fenerbahçe küllerinden doğana kadar vaktiniz var..

    not: "ortaokul" birleşik yazılır.

    tam bir fenevbahçeli açıklaması djdjdjjdksps - kirlisa 20 Ocak 2019 21:03
    teee milenyuma kadar gitmiş djdjdjdjdj - kirlisa 20 Ocak 2019 21:03
    çıldıvıyorum djdjdjjdkdkdkdkd - kirlisa 20 Ocak 2019 21:04
    bizim uefa kupamıza asırlık diyenlerin milenyuma kadar gitmesi gerçekten çok komik amk djdjdjjdkdkdkdjd - kirlisa 20 Ocak 2019 21:06
    3 ilk cümlemi haklı çıkarttığın için teşekkür ederim.. -anlatacak şeylerim olduğundan- hiç öyle abuk sabuk random atmadan; 1- ben sadece şu kadar yıl baz alındığında fenerbahçe'nin şl katılım hakkı karnesi, diğer takımlardan daha iyi. ve dolayısıyla bu konuda tiye alınacak son takımdır diyorum. bu kadar. bunu anlamamak için diretmeye ya da inkar etmeye gerek yok. - louis froziel 20 Ocak 2019 21:21
    2 2- gs'nin uefa kupasına laf mı etmişim bu yazıda? kaldı ki ben o başarıyı takdir edenlerdenim. çürük genellemelerle de karşıma çıkma yok yere, konuştukça batarsın. - louis froziel 20 Ocak 2019 21:21
    djdjdhjdjdjdjsjs tamam - kirlisa 20 Ocak 2019 21:47
    1 "tam bir 6alatasarayli cevabı djdjdjjdksps" - louis froziel 20 Ocak 2019 21:48
    1 tam bir fenevlisin hala “6” edebiyatı yapıyosun o sezon kimin şampiyon olduğuna bak hdjdjdjdjdjdk - kirlisa 20 Ocak 2019 21:49
    1 inna sabirin.. bak birader; "tam bir 6alatasarayli cevabı djdjdjjdksps" yorumum, tamamen senin ilk yorumunu tiye alma amaçlı. seni senin anlayacağın şekilde tiye alıyorum. 6 edebiyatı yaparak sidik yarıştırdığım falan yok yani. are you okey? -bak entryde o kadar adam akıllı ve uzun uzun anlattık, anlamadın. ama 2 çöp şey dedim, hemen nasıl da anladın.. bu da tiye alma yorumumun başarılı olduğunun delilidir. hadi eyv..- - louis froziel 20 Ocak 2019 22:06
    bomboşsun bomboşşşş - kirlisa 20 Ocak 2019 22:08
    1 (inek şaban ses tonuyla) "belli oluyo, belli oluyo.." - louis froziel 20 Ocak 2019 22:12
  • ... diger entiriler (949) ...