Başlığı Düzenleyin:


* Eger varolan bir baslik girerseniz, bu basligi ("devlet üniversitesi yemekhanesi") ve tum entirilerini oraya tasimis olursunuz.

Başlık Tipini Değiştirin:


* Bir basligi sabitlemeden once o basliga bugun entiri girildigine emin olun. Girilmemisse de siz girin. Sabit basliklar; sol kanatda her zaman ilk sayfada ve yukarlarda, koyu renkli olarak gozukecektir.

Başlığı Silmek İçin Tıklayın:

Başlığı kilitlemek için tıklayın:

Secilen Entirilerle bir sey yap

0 adet entiri secili.

    ... diger entiriler (9) ...
  • 0
    +0
    -0

    ya amk ben bunların gece gece bu başlıkla karşılaştım sinirlendim yine. bakın şimdi hazırlık okurken günlük fiş 1.50tu yarım dönem sonra 1.75 oldu yarım dönem sonra 2 tl oldu. buraya kadar her şey güzel ve sıkıntısız olay bundan sonra başlıyor ki geçen hafta 1 tl zam yaptılar 3 e yükseldi aq. tamam yine her türlü karşılıyor verdiğin parayı ama birden bire 1 tl zam konulması koymuyor değil. ilk başlarda 3 olsaydı amenna yani yine dert etmezdim ama bilemiyorum yani. ayrıca her ünide 3 öğün olan yemek biz de sadece öğlenleri veriliyor.

    (bkz: sen sus amk fakiri)

    1 biz 3 tl veriyoz karşılamıyo onu napcaz dkdjsbdn - cubukrakeer 03 Ocak 2019 02:40
    nasıl karşılamıyor ya :d 3 tlye 1 su, 1 çeşit ana yemek, 1 çeşit yan yemek, 1 çeşit çorba son olarakta tatlı, meyve, ayran falan veriyorlar bence gayet iyi asdfasf - yarimadam 03 Ocak 2019 02:42
    2 tamam da yenilcek derece de mi peki sksjdjdj bizimki değil jsjsjd fırında makarna diyolar bi çatal alıyım diyosun bi tabak makarna çatalında lapa halde jddkdh - cubukrakeer 03 Ocak 2019 02:44
    1 daha ölen olmadı yiyoruz işte :d böyle ahım şahım bir şey değil ama iyi yine ya - yarimadam 03 Ocak 2019 02:45
    1 ben vazgeçtim yemiyorum aç kalmayı yeyledim.. - cubukrakeer 03 Ocak 2019 02:46
    1 çok mu kötü ya :( şikayet edin düzelir belki - yarimadam 03 Ocak 2019 02:47
    1 2 kampüs var sağlık kampüsündekiler kötü şikayet ettik düzelmedi bende bundan sonra düzeltseler bile yemicem diyip kendime eziyet ettim yehuuuuu - cubukrakeer 03 Ocak 2019 02:49
    1 üzücü bizim yan kampüsler nasıl bilmiyorum ama ana kampüsün yemekleri yeniyor yani. düzelirse ye bence, sen yemek yemeyince yemeklerin kaybedeceği bir şey yok ama midenin kaybedeceği bir şeyler var :d - yarimadam 03 Ocak 2019 02:50
    1 zaten şurda kalmış yarım dönem hdjdjdjs yemezsem ölmem heralde yani inşallah - cubukrakeer 03 Ocak 2019 02:51
    1 az kalmış ya ölmezsin merak etme :d yani inşallah :d - yarimadam 03 Ocak 2019 02:58
  • ... diger entiriler (9) ...