bugün

sözlük sayesinde tanışıp 1 yıldır beraber olmak

107
+
-entiri.verilen_downvote
aslında bu bir sözlüğe teşekkür yazısıdır. geçen sene mart ayının sonlarında, bir sözlük whatsapp grubunda tanıştık. orada çok güzel arkadaşlıklar da edindim. iyi anlaşıyorduk, trollune birbirimize yürüdüğümüz de olmuştur. -zaten bu trollune yürümeler eninde sonunda gerçek oluyor arkadaşlar, aklınızda bulunsun- sonra bir sebeple artık gruptan değil de özelden konuşmaya başladık. zaman geçtikçe birbirimize değer verdik, birbirimizi tanıdık, birbirimizi sevdik, aşık olduk. sonra da sevgili. merhaba, bugün yıldönümümüz de -dans eden kırmızılı kadın emojisi- hayatımın en güzel bir senesiydi. uzak mesafesi ilişkisi yürümez diyenler mi olmadı, yaş farkı var saçmalama diye uyaranlar mı olmadı, çevremde ağzı olan herkes yorum yaptı açıkçası. oluyor. olmuyor diye bir şey yok. iki insan birbirini gerçekten sevdiğinde bahanelerin hiçbir önemi kalmıyor. uzak mesafe ilişkisi kolay mı? değil. biz 7-8 ay birbirimizi hiç canlı olarak görmeden devam ettik. sonra yanıma geldi. 1500 km mesafeden yanıma geldi. bizim şarkımız var, "aramızda dağlar, yollar, yıllar var iken; beni sana sımsıkı sarılı görenler olmuş" onca zaman sonra ilk defa aramızda dağlar, yollar, yıllar olmadan gerçek anlamda sarıldık. ya dünyanın en güzel hissi. kelimelerle tarif edilebilecek bir şey değil. ona gerçekten dokunabilmek, gözlerine bakabilmek, ellerini tutabilmek, sarılmak, öpüşmek... cidden o kadar tuhaf bir duygu ki. canlı canlı görüşene kadar o kişinin gerçek bir insan olduğunu tam olarak algılayamıyorsunuz. ilk gördüğümde sanki telefon ekranından dışarı çıkıp canlanan bi hologram gibi geldi. o da beni gördü, çantasını valizini attı yere gelip sarıldı kocaman. o zaman anladım. biraz şey bi duygu aslında "lan benim harbiden sevgilim var anaaa" sonra alışıyorsunuz ama sanki doğduğunuz günden beri her an zaten berabermişsiniz gibi bir his geliyor. bundan 15 gün önce yine yanımdaydı. yıldönümümüzü erken kutladık biraz. olsundu. çok güzeldi. sözlük sayesinde gerçekten o kadar güzel bir aşka sahip oldum ki. o benim sadece sevgilim değil, sohbet ettiğim arkadaşım, dertleştiğim dostum, acaba bugün ne yedi karnı doydu mu diye merak ettiğim evladım, beni güzel kızım diyerek seven babam, yol arkadaşım, her şeyim. o kadar şanslı bir şekilde sahip oldum ki bunların tümüne. ve o kadar çok şey değişti ki hem hayatımda, hem kendimde. teşekkür ederim, sözlük. bana hayatımın en güzel hediyesini verdin.
13sezeenleer ooolmuuuş. - neyse 20.05.2017 10:42:01 |#3483645
12ah be yürüyün kız vaveyla duygulandim okurken ♥ - denixiz 20.05.2017 10:43:14 |#3483646
11ne güzel anlayışın imrendim valla :) allah mutluluğunuzu bozmasın bozmak isteyenlerin şeklü şemali bozulsun - çılgın att 20.05.2017 10:43:48 |#3483647
butun yorumlari goster (39)
... diğer entiriler ...