Başlığı Düzenleyin:


* Eger varolan bir baslik girerseniz, bu basligi ("seri artı oy veren melek") ve tum entirilerini oraya tasimis olursunuz.

Başlık Tipini Değiştirin:


* Bir basligi sabitlemeden once o basliga bugun entiri girildigine emin olun. Girilmemisse de siz girin. Sabit basliklar; sol kanatda her zaman ilk sayfada ve yukarlarda, koyu renkli olarak gozukecektir.

Başlığı Silmek İçin Tıklayın:

Başlığı kilitlemek için tıklayın:

Secilen Entirilerle bir sey yap

0 adet entiri secili.

  • :) - buz gibi gol amk 29 Temmuz 2017 21:51
    şaşkın emoji, cidden mi - yusufcukkadarsevmek 29 Temmuz 2017 22:01
    1 şiirlerin şairlerin hatrına. baktım biri seri şair upluyor bu sen olsan da hakkını vereyim dedim - buz gibi gol amk 29 Temmuz 2017 22:07
    "sen olsan da" ha? sağol ya çok açık sözlüsün... umarım okuyarak verdin o artıları - yusufcukkadarsevmek 29 Temmuz 2017 22:13
    o kadar pratikten sonra hala alışamadın mı ya ajdkx benim işim bu laf sokmak kişi kurum kuruluş din dil renk ayırt etmiyorum valla niyetim kötü değil ahdkfkc hem sevdiğimiz insanlara da laf sokmayacaksan neye yaşıyoz dimi jajdnx - buz gibi gol amk 29 Temmuz 2017 22:16
    ahahah bir de niyetim kötü değil diyor dhdhjdj ya giydirip şirin pozları oynama bana. bal gibi de sinir oluyorsun iste ksnsksj - yusufcukkadarsevmek 29 Temmuz 2017 22:20
    valla öyle bak abshhx kime af sokmak hoşuma gidiyorsa ona kanım kaynamış demektir ben de insanları böyle değerlendiriyorum ne yaparsın hasjdjlf - buz gibi gol amk 29 Temmuz 2017 22:42
    ilk kez duyuyorum böyle bir sey, iyiymis ya skbsjd - yusufcukkadarsevmek 29 Temmuz 2017 22:47
  • yeşillendir tanışalım emeğe saygı + rep, iade-i ziyaret için! - smile 01 Ağustos 2017 03:43
  • 2 ben klavyeyle veriyorum artıyı - kıpçak bey 09 Ağustos 2017 02:46
    3 ben de anlamadım boşver korkudan heralde :) - kıpçak bey 09 Ağustos 2017 02:51
  • 5 30* - emirhan 09 Ağustos 2017 02:56
    5 ha gayret 40 - emirhan 09 Ağustos 2017 03:00
    4 neyse bugünde yolumuzu bulduk - emirhan 09 Ağustos 2017 03:08
    3 aha 40 valla 40 - emirhan 09 Ağustos 2017 03:10
    3 ne diyeyim gece gece heycan yaptım teşekkürler - emirhan 09 Ağustos 2017 03:16
    3 ne diyeyim gece gece heycan yaptım teşekkürler - emirhan 09 Ağustos 2017 03:16
    3 vay aq iki defa bastim iki defa gitti - emirhan 09 Ağustos 2017 03:16
  • 3 şuan 30 tane karma vermiş tüm sırlarımı okuyor adam geçmişimi çıkaracak - ragnargızı 09 Ağustos 2017 03:09
    3 ey seri artılayan melek geldiysen şu yorumları da artıla 😂 - ragnargızı 09 Ağustos 2017 03:10
    3 3 kulfu bir elhamınan uğurluyorum seni mübarek insan keşke ben 500 ü geçmeye çalışırken karşıma çıksaydın 499 da eksilediler beni bir i̇brahim tatlıses bulup düzlüğe çıkamadım:( - ragnargızı 09 Ağustos 2017 03:12
    3 ne kadar da şeytani bi insan kesin canım ben kendim yazmışdır yatağının başına - ragnargızı 09 Ağustos 2017 03:14
    3 neyine laf edicem ki bi nickin var elimde 😂 - ragnargızı 09 Ağustos 2017 03:17
    3 kendini beğenmişlik halledilmelidir demesini beklerken nickini öylesine koyduğunu öğrendim üzdü - ragnargızı 09 Ağustos 2017 03:20
  • 3
    +3
    -0

    ağzına ayağımı soktumun çocu. yapmasana lan. bi uzun entry okumaya gelmiyor ya. karmanın ırzına geçtin. bi de hep online olduğum saatleri bekliyor. bak dövüşürüz.

  • 7
    +7
    -0

    şu an seri bir şekilde artılanıyorum ve seri bir şekilde artılayanın kim olduğunu öğrenmek istiyorum.

    3 yapılan hayır söylenmez niye söyliyim ki ayol - ciddiyetsizbiri 10 Ağustos 2017 17:50
  • 4
    +4
    -0

    ay bana da gelmeyeli baya oldu ha.bebeyim uğrayabilirsin bu aralar müsaitim yani.öptüm kib bays :*

    1 seni yerim ben çok sağ ol.tatliş parmaklarına da teşekkür ediyoruum eheh <3 - mnurk 10 Ağustos 2017 00:35
  • 6
    +6
    -0

    bugün bana uğramış o melekler. artılayanların elleri dert görmesin. çok teşekkür ediyorum. seviliyorsunuz.

  • 3
    +3
    -0

    bu internetin parasını babanız mı veriyor karşim?
    bir sonraki aya hadi yallah başka kapıya. :d

  • 1
    +2
    -1

    kimsin çık ortaya entry girer girmez artılıyorsu, çok da mutlu ediyorsun ama nur cemalini görsem fena olmaz.
    ha unutmadan allah razı olsun artı basan elin dert görmesin.
    :)

    1 amin - bir lira abim 10 Ağustos 2017 14:44
  • 6
    +6
    -0

    şerefsiz herkese melek bir bana şeytan.
    edit: seni çılgın bunu dememi mi bekliyordun haylaz şey senii

    6 aşık oldum bul benii - ciddiyetsizbiri 10 Ağustos 2017 01:15
    6 birde yorumu begendi ciddi ben ciddi düşünüyorum gel bana jsjsj - ciddiyetsizbiri 10 Ağustos 2017 01:15
    6 tamam güldük eğlendik bitti şimdi kim.oldugunu söyle - ciddiyetsizbiri 10 Ağustos 2017 01:20
    6 lütfen meraktan kudurdum ben insan yemem ayoll - ciddiyetsizbiri 10 Ağustos 2017 01:53
    4 meleğimi buldum ve mutluyum. - ciddiyetsizbiri 10 Ağustos 2017 14:02
  • 4 canım melek gülüm melek teşekkürler az sana:)) - 1ilkbaharsabahi 10 Ağustos 2017 01:22
  • 4
    +4
    -0

    biri herhalde bi başladı kimi görse artılıyor.
    i̇çerde kalanlara kıyağım olsun babında