Başlığı Düzenleyin:


* Eger varolan bir baslik girerseniz, bu basligi ("asosyal sözlük sağlık danışma hattı") ve tum entirilerini oraya tasimis olursunuz.

Başlık Tipini Değiştirin:


* Bir basligi sabitlemeden once o basliga bugun entiri girildigine emin olun. Girilmemisse de siz girin. Sabit basliklar; sol kanatda her zaman ilk sayfada ve yukarlarda, koyu renkli olarak gozukecektir.

Başlığı Silmek İçin Tıklayın:

Başlığı kilitlemek için tıklayın:

Secilen Entirilerle bir sey yap

0 adet entiri secili.

  • 17
    +18
    -1

    not:

    bu başlıkta yazılan hiçbir şey uzman görüşü değildir.

    ***

    sözlükte birçok sağlıkçı olduğu gerçeği ve hepimizin gündelik hayatında karşılaşabileceği sağlık sorunları ihtimallerini ele aldığımızda; sözlükte asosyal sözlük yardım hattında belirtilen sağlık sorularının arada kaybolmaması adına böyle bir başlığın bulunması gerektiğini düşündüm. sorusu olanlara sağlıkçı arkadaşlar olarak elimizden geldiğince yardımcı olabileceğimizi düşünerek açılışı yapıyorum :d sağlıklı günler efendim :)

  • 16
    +17
    -1

    (bkz: asosyal sözlük hukuk danışma hattı)
    (bkz: asosyal sözlük psikolojik sorun danışma hattı)
    (bkz: asosyal sözlük teknoloji danışma hattı)
    (bkz: asosyal sözlük fikir danışma hattı)
    (bkz: asosyal sözlük makyaj ve kıyafet danışma hattı)
    (bkz: asosyal sözlük oyun danışma hattı)
    (bkz: asosyal sözlük iddaa danışma hattı)
    (bkz: asosyal sözlük beyler toplanın danışma hattı)

    vs vs vs. şeklinde sayısız şekilde açılabilecek başlıklar silsilesine öncü olabilecek başlık. neticede yukarıdaki her şeyin uzmanı var aramızda

    edit: yukarıdaki başlıklar açmak isteyen arkadaşlar için kolaylık olması amaçlı doldurulmuştur.

  • 5 nick-enrty uyumu <3 - sarellederler 29 Nisan 2017 14:03
  • 4
    +4
    -0

    ben de sağlıkçıyım ama yinede bir danışmak istedim.
    yaklaşık 6 gündür bileğimde bir ağrı var telefonda yazı yazabiliyorum ama telefonumu cebimden alamıyorum. bandaj sarmayı ve krem sürmeyi denedim ama bi işe yaramıyor.

    2 harekette bir kısıtlılık yoksa, sadece ağrı varsa dolgit krem var ailecek kullanırız :p kullanmadıysan önerebilirim. bir de soğuk kompres uygulamayı dene. - anahtar 29 Nisan 2017 15:35
    1 rica ederim inşallah faydalı olur. - anahtar 29 Nisan 2017 15:36
    ailecek kısmı şakaydı zaten :d ayrıca bu krem oldukça sık kullanılır :/ eksiğim, yanlışım olabilir düzeltin efendim başlığı kendime özel açmadım ki :d - anahtar 29 Nisan 2017 19:15
    1 seni çılgın :p - anahtar 29 Nisan 2017 19:20
  • 0
    +0
    -0

    hadi bir danışalım bakalım. normal kan değerlerine sahip olmama ve her gün yaklaşık 6-8 saat uyumama rağmen neden gün içerisinde hafif bir uyku ve tembellik etkisinde oluyorum? bir miktar kafein tüketirim (akşamları, yaklaşık 6-8 çay bardağı demli çay şeklinde), bu kafein toleransımı artırmıştır büyük ihtimalle. gün içerisinde çok kafein tüketmiyorum, sebebi bu olabilir diye düşünüyorum ancak çok da olası gelmiyor açıkçası çünkü bildiğim kadarıyla çay aşırı kafein barındırmıyor diye biliyorum.

    1 d vitamini değerine baktırmanı öneririm. eksikliğine çok sık rastlanıyor. dahiliye kliniğinden randevu alabilirsin. - anahtar 29 Nisan 2017 16:53
    eyvallah bir baktırırım. gerçi her gittiğimde basit bir şey için bakmaya gerek yok diyorlar, sinir ediyorlar beni :d - tenger 29 Nisan 2017 18:28
    haklılar ancak rahatsız oluyorsan bakmalılar da :d bir de d vitamini değerleri diye özellikle belirtmeyi unutma, ona rutin kan testlerinde bakılmıyor çünkü. - anahtar 29 Nisan 2017 18:36
    1 i̇nsülin direncine bi baktir derim,benzer şikayetler bende de vardı. - sağlıksızsağlıkçı 29 Nisan 2017 21:11
  • 0
    +0
    -0

    yüzüm son zamanlarda hem yağlanıyor hem de kuruyor. özellikle duştan sonra yüzümün çeşitli yerleri pulpul dökülüyor. ama aynı zamanda yağlı gibi. hem kuru hem yağlı. ayrıca 2-3 gün başımı yıkamayınca ensede saç kısmında bir kaşıntı oluyor kaşıdığımda kepeklenme oluyor. ne olabilir sorun?

    saçtaki kaşıntı kısmı özellikle sıcaklarda 2-3 gün yıkanmama durumunda normal. kaşıntı da terden dolayıdır çünkü ben de aynı sorunu yaşıyorum, en azından gün aşırı yıkamalısın. yüzün için ise hava ve sudaki soğuk-sıcak dengesizliği yüzünden olduğunu söyleyebilirim. cilt tipin zaman içinde değişebilir bundan kaynaklı da olabilir. çok sıcak/çok soğuk suda yıkamaktansa ılık su tercih et, rahatsız edecek derecede pullanma varsa doktora gitmeyi ihmal etme. - anahtar 29 Nisan 2017 17:59
    1 sağolun öneriler için. ben de egzamadan şüphelendim. başlangıç seviyesinde gibi. doktora başvuracağım. - snakexenzia 29 Nisan 2017 23:05
  • 3 sebebi sadece güneş veya hormon değişiklikleri gibi birçok şey olabilir, çoğalmadan doktora görün bence. - anahtar 29 Nisan 2017 17:53
  • 0
    +0
    -0

    arkadaşlar bi defasında halı saha maçında ayağıma çok ters bastım. burkulmanın biraz ötesinde bir şey oldu. sonra çok fena yandı ama yarım saat 45 dk daha üstüne basarak koştum(acıyordu ama mallığımdan dolayı koşmaya devam ediyordum.)
    neyse işte 1 bucuk 2 hafta sonra acısı ağrısı gitti. bundan 1 hafta sonra tekrar maç yaptık ilk 5dksında yine aynı şey oldu üstüne basar basmaz. bu sefer 1.5 2 ay bekledim tamam geçti dedim maça gittim çok da hafif hafif hararet ediyorum. maçın yarısında yine aynı şey oldu. ayağımdaki sıkıntı nedir ve neden bu kadar uzun süre iyileşmiyor?

    1 ağır bi burkulma olmuş sanırım. tekrar etmiş, ciddi bir zedelenme olabilir, kalıcı bi hasara sebep olmadan bir ortopedi kliniğine muayene olursan o sorunu daha iyi görebilir. geçmiş olsun. - anahtar 29 Nisan 2017 23:31
    1 geç değil, bir sorun olup olmadığını görmüş olursun en azından. - anahtar 29 Nisan 2017 23:46
  • 0
    +0
    -0

    dereceli gözlüğü ya sürekli tak ya da hiç takma takıp çıkarmak dereceni artırır diyorlar bu durum ne kadar doğru bilgilendirirseniz sevinirim

    1 gözlük ya da lensin gözüne etkisi gözünün uyumuyla da alakalı. uyum sağlayana kadar ilerleme görülebiliyor. ancak sürekli gözlük taktığı halde bir gözü ilerleyip bir gözü gerileyen de var. ama takmadığın durumda ilerleyeceği bir gerçek, bu yüzden en azından ilerlemesini durdurmak adına kullanman daha faydalı. - anahtar 29 Nisan 2017 23:38
    1 @atanamayangillerden @anahtar ilginiz ve tavsiyeleriniz için teşekkürler - atarlıergen 29 Nisan 2017 23:43
  • 3 ruh ölümüne asosyal sözlük psikolojik sorun danışma hattı bakıyor efendim sizi oraya yönlendirebilirim. - anahtar 30 Nisan 2017 00:05
  • 0
    +0
    -0

    saçlarım son 1 yıldır inanılmaz şekilde dökülüyor artık öyle ki 2 3 parmak kalınlığında kaldı, nedeni de kansızlıkmış bir kaç ilaç kullandım fakat kısa süreli kan değerlerim yükseldi sonra tekrar aynı. hem dökülmelerim için hemde kansızlığım için bir kaç öneride bulunursaniz çok sevinirim.

    kansızlığın için tercih edersen bitkisel bir tedavi önerebilirim. - anahtar 30 Nisan 2017 00:10
    yalnız bu baya kuvvetli ki 22 yıldır anemiden kurtulamayan annemin değerlerini ayağa kaldırdı. kapari reçeli. sabah akşam birer tatlı kaşığı yedi yalnız 6 ay boyunca aksatmadan. şeker hastalığın varsa miktarı değişiyor ama. her yerde de satılmıyor biz denizliden getirtmiştik. güvenilir bir yerden bulmak lazım. - anahtar 30 Nisan 2017 00:19
    tabiki alerjin falan da olabilir dikkat etmek lazım. - anahtar 30 Nisan 2017 00:25
    rica ederim, şifa olur inşallah. - anahtar 30 Nisan 2017 00:41
  • 0
    +0
    -0

    kolumu kaynar su ile yaktım. çok az su topladı.
    ne iyi gelir ne yapmak lazım?

    1 hala duruyor mu bilmiyorum ama terramycin sürebilirsin hafif hafif. çok da kapalı bırakma hava alsın. - biradetsusu 02 Mayıs 2017 19:33
    1 bilmiyorum ben de djdjdjd sağlıkçı değilim ben dhdhdj - biradetsusu 02 Mayıs 2017 19:36
    çevremde sağlık bilgisi olan çok ama sağlıkçı değil gazeteciyim üzgünüm... - biradetsusu 02 Mayıs 2017 20:20
  • 0
    +0
    -0

    sağ omzum çok ağrıyor kolumu hareket ettirince de ağrıyor ne yapmalıyım

  • 0
    +0
    -0

    karnımdaki ağrı sırtıma vuruyor, son 15 senedir çekiyorum ağrıyı doktorlar çare bulamadı, bi çare bulun amk

  • 1
    +1
    -0

    sayın sağlıkçı arkadaşlarım, birkaç gündür ağır bir grip geçiriyorum fakat bugün bayağı bir baş dönmesi yaşıyorum doktora da gittim serumdan sonra biraz kendime geldim lakin baş dönmem bir türlü geçmiyor. i̇laç falan içtim ama işe yaramıyor.

    film falan çekildim ama bir şey çıkmadı, ani bir şekilde gelişmedi sürekli olan bir şey kristallerimi oynattığımı düşünmüyorum açıkcası. sinüzit olması muhtemel diye düşünüyorum. i̇ftardan sonrada aynı sıkıntıyı yaşıyorum. - delininikisi 30 Mayıs 2017 07:56
  • 0
    +0
    -0

    sözlükteki kadrolu yada kadrosuz sağlıkçı bolluğunu bildiğim için sormak istiyorum.
    arkadaşlar benim midemde acaip bir sorun var. gece iki parca yiyip yatsam bile sabahın kör saatinde midemdeki yanmaya uyanıyorum. ama dehşet bir yanma. sonra famoser atıyorum bir tane ama o da etki edene kadar saatler geçiyor. bu konudan kurtulmak için ne yapabilirim? tavsiyeleriniz neler?

    1 öncelikle doktora gitmelisin ki reflü mü, ülser mi net bir tanı konulmalı, gerekirse beslenme programı uygulaman gerekebilir. bu sürece kadar da aşırı yağlı, gazlı içeceklerden, baharatlardan kaçman, yatmadan en az 2 saat önce yemek yemeyi kesmen, yastığını yükseltmen ve kullanıyorsan alkol ve sigarayı bırakman seni biraz rahatlatacaktır. zencefil çayı veya yarım bardak süt içmeyi de denemelisin. - anahtar 09 Haziran 2017 12:24
  • 1
    +1
    -0

    kulağıma su kaçtı ne yaparsam yapayım çıkmıyor aq suyu napabilirim?

    sakız çiğne o kulağının üstünde uyu zıpla felan olmadı doktora git - ragnargızı 02 Temmuz 2017 12:35
  • 2
    +2
    -0

    göz doktoru varsa aramızda bir bakabilir mi acaba?
    gözlerim 1 aydır ağrıyor ve yanıyor. yanmaya başladığında yaşarıyor, kaşıyorum acımaya başlıyor. acaba güneş alerjisiyle bir ilgisi var mıdır? yoksa kullandığım makyaj malzemeleriyle mi ilgilidir?
    ha bir de gözlük kullanıyorum miyop ve hipermetropum.

  • 1
    +1
    -0

    canım sağlıkçı sözlük arkadaşlarım, boynum tutuldu ağrıdan kafamı kaldıramıyorum 2-3 güne geçer diyorlar, yok mu ağrıyı dindircek bir şey ya

    sağol ya güldüm ağrı girdi yine ya :d - masumpsikopat 22 Temmuz 2017 04:11
    1 bengay kullan. hem kokarsın hem iyileşirsin :d - rende 22 Temmuz 2017 04:11
  • 1
    +1
    -0

    biraderler üzerimde bir sinir boşalması var ve bileklerim boşaldı. öncesinde çenemde ve parmaklarında başlayan uyuşma var ve titriyorum. tavsiye?

    1 uyu - kıpçak bey 10 Ağustos 2017 19:02
  • 2
    +2
    -0

    çeneme kıramp giriyor . ve benden başka bunu yaşayan yok etrafımda . ben mi bozuğum bişey mi soyleyverin gari

  • huzursuz bacak sendromu bi araştır istersen - oguzhan_dw 10 Ağustos 2017 20:12