Başlığı Düzenleyin:


* Eger varolan bir baslik girerseniz, bu basligi ("asosyal itiraf") ve tum entirilerini oraya tasimis olursunuz.

Başlık Tipini Değiştirin:


* Bir basligi sabitlemeden once o basliga bugun entiri girildigine emin olun. Girilmemisse de siz girin. Sabit basliklar; sol kanatda her zaman ilk sayfada ve yukarlarda, koyu renkli olarak gozukecektir.

Başlığı Silmek İçin Tıklayın:

Başlığı kilitlemek için tıklayın:

Secilen Entirilerle bir sey yap

0 adet entiri secili.

  • 8
    +8
    -0

    hayatımda ilk defa ölümle aramızda azıcık bir mesafe varmış gibi hissediyorum ve evde kaygılandığım 6 can daha var. kafamı dağıtmak için birçok yola başvurdum ama gözlerimi kapatıp uykuya dalmaya çalıştığımda gözümün önüne gelen korkutucu senaryolara engel olamıyorum. bu gece uyku yok anlaşılan.

  • 1
    +1
    -0

    utanacağınızı bilsem buraya itiraf yazardım ama ondan da anlamazsınız ki siz. iyi günler sevgili arkadaşlar.

  • 2
    +3
    -1

    herkesin sert karşıladığı ve bir sürü laf ettiği bir karar vermiştim. verdiğim yanlış karar hayatımın doğru ilerlemesine sebep oldu sanırım, tam emin olamıyorum ama şu ana kadar çok güzel.

    güzel günler göreceğiz'deki güzel günlerdeyim sözlük. ne olduğu fark etmez bir şey olsa sırtım yere gelmez gibi hissediyorum, iyi hissediyorum, güzel hissediyorum, mutluyum.

    buralara da pek gelmek istemiyor canım, kankitopellalarıma numaramı atarım dicem var zaten amk. neyse.

  • 1
    +1
    -0

    hayatımın en mutlu ve daha mutlu dönemine girdim. her konuda kafamın ve içimin rahatlığı, dostumun ve kıymetli yakın arkadaşlarımın yanımda olması, ilişkimin her geçen gün daha da huzurla dolması, derslerimde istediğim başarıya doğru ilerlemem ve belkide aklıma gelmediği için yazamadığım veya görmekte zorlanıp artık sıradan olduğunu düşündüğüm inançlarım... içim huzur, etrafım çiçek dolu.

  • 1
    +1
    -0

    zaman yönetiminde başarısız oldum. acayip köşeye sıkıştım. yapmam gereken bir sürü iş var. kendimi bu durumdan kurtaracak yine benim, bunu biliyor olmama rağmen yaptığım tek şey elimde telefonla oturup olmayan vaktimi daha da harcamak. acayip yüksek motivasyonla beni işe bağlayacak bir şeye ihtiyacım var. ancak kaybetme korkusu bile yetmiyor şu durumumda. i̇çim sıkılıyor ama anlamlandıramadığım bir derecede rahat davranıyorum. sadece sonun gelmesini izliyor gibiyim

    aynı ben gibisin:/ - kara12 29 Eylül 2019 13:58
    keşke bu bi avuntu yöntemi olsa - anahtar 29 Eylül 2019 14:18
    keşke ama maalesef değil :/ - kara12 29 Eylül 2019 15:53
  • 1
    +2
    -1

    kuzenimle dün telefonda konuşurken dedi ki; bir düşündüm de eğer ben seni önceden küçüklükten beri tanımasaydım seninle arkadaş olmazdım.
    neden diye sordum bende haliyle.
    o da; sen umursamazsın ve biriyle arkadaş olmak için adım atmıyorsun atan olsa da sen geri adım atıyorsun, kafana bir şey uymazsa hayatta diğerlerine uyum sağlayıp o şeyi yapmazsın vs. diye devam etti.
    biraz şaşırdım..
    sonra da ekledi; dışardan böyle görünüyorsun işte. ama ben seni tanıyorum :)
    -keşke göründüğüm gibi olsam vallahi çok mutlu olurdum he.

  • 1
    +1
    -0

    sen nasıl sakınırsın benden bilmiyorum. eğer biraz cesaretim ve gücüm olsa şu an şurada terk edip giderdim seni. sana yapmazdım bu eziyeti, seni mecbur etmezdim hiç bu durumlara. kendimden nefret ettirir giderdim. hiç adını anmayacağın biri olurdum. rahat rahat yaşardın yeryüzünde, benim nefesimi. ama yapamıyorum, hayat güç de cesaret de bırakmadı bende. korka korka açıyorum telefonu. titreyişler içinde yorgunluktan bitap halde düşüyorum yollarına. sana nefes nefese değil, kesik hırıltılarla geliyorum, artık ciğerlerimde de pek yaşam belirtisi kalmış değil. bir sevenin yapmaması gerekeni yapıyorum sana; mecbur ediyorum hem kendime hem hayatıma. bahçede gördüğü en güzel çiçeğin bir dahaki açışını göremeyeceğini bildiğinden koparıp göğsünde, son nefesini vermek isteyen biri gibi davranıyorum. yine de üzgünüm. ölüyorum. öyle ki en büyük acizliğim sensin. elim ayağım bağlı. düşüncelerim kaos halinde. hislerimin kontrolü yitik. yine de en güzel yanım sensin. seviyorum.

  • 0
    +1
    -1

    o kadar çok çabaladım ki saatlerdir, karşılığını almazsam yakın zamanda çok üzüleceğim. sana güveniyorum dostum beni yarı yolda bırakmazsın.
    8.30 dersine dinç bir şekilde yetişmeyi ümit ederek, iyi geceler sözlük.

  • 0
    +0
    -0

    önlisanstan sonra,lisans okuyacam diye müthiş bi heyecan vardı bende.bir an önce başlasa da fakülte havası solusam diyordum.ta ki derslerimin 8.30 da başladığını öğrenene kadar.dört gün derse gidiyorum üçü sabah 8.30 da insaf be.bu entryi de vapurdan yazıyorum bi gözüm kapalı.bu kadar yeter ben hevesimi aldım sjfjjs

  • 1
    +2
    -1

    "ümidin katlolması"
    i̇lk annemden duydum öğrendim.
    tdk'ya sorarsanız bulamazsınız ümidin kaybolması falan diyor sanki annemden daha iyi biliyor gibi.
    vazgeçme eşiğini anlatır bu söz.
    ümidi katlolan durulur eylemsizleşir sessizleşir.
    gücünün kalmadığı, dizlerinin üzerine çöktüğün andır.

    yarı hayal kırıklığı yaşıyor, bütünüyle vazgeçiyorum.
    bu o kadar da kötü bir şey değildir.
    boşa kürek çekmekten kurtarır.
    öfke mesela bir zaman sonra sönüyor. o caydırıcı değildir çoğu zaman.
    ama ümidinin kaybolduğu an ne kadar zor olursa olsun vazgeçiyorsun. en başta durumu kabulleniyorsun. çoğu zaman zorunda kalıyorsun.
    i̇yi yanı; bu bir döngü.
    kabullenmek yeniden dirilmenin ilk adımıdır.

    çok uzun zamandır emin olamadığım bir konuda bugün bir karar verdim.
    buna mecbur bırakıldım ben.
    böyle bir durum ilk kez başıma geliyor. kararımın arkasında durmak zorundayım çünkü arkada dayanabileceğim bir ümidim yok artık.
    vazgeçmenin kaçınılmaz olduğu bir eşik.
    ama sorun değil. bazen ailesine duyduğu sevgiden bile şüphe eden bi insana travma yaşatmaz bu. biraz sancılı bir süreç sadece.
    bu dünyada vazgeçemeyeceğim hiçbir şey ve hiç kimse yok hissi çok uzun zamandır içimde.
    bu bir yandan güçlü bir yandan eksik hissettiriyor. ancak ümidimin yok olduğu yerde vazgeçebiliyorum.
    kızmıyorum kendime siz de kızmayın bana.
    belki aileye olan inancım da kaybolmuştur küçükken. her şeyden vazgeçebilirliğimi başka türlü açıklayamıyorum kendime.

    bir not yazmıştım geçmişte. bugün de aynısını buraya yazayım;
    "bugüne kadar kimseye söylemedim. bugünden sonra da söylemeyeceğim."
    ben mi başlattım bilmiyorum ama
    ben bitireceğim.
    biriktirmeyi kesiyorum. biriktirdiklerimi salıyorum. gizlediklerimi açıyorum.
    dizlerimin üzerindeyim şuan.
    vallahi kabullendim. billahi anladım.
    bi dk kalkıcam.
    ama zamanı var. önce acıyı kabulleneceğim.
    acıyla başa çıkma konusunda kendimi hep takdir etmişimdir. hatta bu konuda takdir de görmüşümdür. i̇yi dayanıyorsun sövgüsünü çok duymuşluğum vardır.
    aklımı kaçıracak gibi olduğum anlarda bile iyi yönetmişimdir krizi, korumuşumdur aklımı, teskin etmişimdir ruhumu. kıskanılası bir dik duruş ve cesaret göstermişimdir.
    sevinmeli miyim bilmiyorum buna ama göründüğümden de soğukkanlıyım.
    cidden iyi başa çıkıyorum galiba.
    bununla da çıkarım.
    ama zamanı var.

    biraz sessizlik.

  • 1 güzelim itiraf yazmışım kıskanmayın....... - a bit of zeynep 04 Ekim 2019 08:37
    1 boyum kısa demenin yeni yolu mu bu? - undine 04 Ekim 2019 17:22
    allah aşkına ne alaka? boyum kısa ve bunu söylemekten asla çekinmem çünkü kısa boyumla mutluyum. ayrıca neden boyumun kısa olduğunu böyle bir entiri ile ve böyle bir başlıkta belirteyim??? - a bit of zeynep 04 Ekim 2019 19:04
  • 0
    +1
    -1

    iyice düşüyorum..
    bari karşılıklı bi düşüş olsa.. görüş belirtmek isterseniz eğeer (bkz: #2328014)

    1 bana lisedeki platoniğimi hatırlattı bkz verdiğin entry :) 3 sene platonik kaldım. kısmen aynı hareketler vardı onda da başlarda. yakın arkadaş olduk... çok samimi ve içtendi ve tek bana karşı öyleydi. başka birini sevdiğini bildiğimden umutlanmadım hiç. beni sadece bir dost olarak gördüğünü, kafalarımız uyuştuğu için ve onu çok iyi anlayan biri olduğum için sadece diğer kızlar içinden bana karşı öyleydi. bunları kendisinden duydum. - kafasi simdi geldi 04 Ekim 2019 01:13
    1 hayatında çok farklı bir yere sahip olduğumu fakat beni çok yakın bir dostu olarak gördüğünü söylemişti. benziyor sadece tabi belki seninki farklı olur. belli etme ama aynı zamanda da et xd - kafasi simdi geldi 04 Ekim 2019 01:14
    o kadar belli edemiyorum ki.. bence dediğin gibi o da beni arkadaşı olarak görüyordur ama yakın bile değilimdir ya. genelde erkeklerin “kafa kız” diye tabir ettiği kategorideyim galiba. puff - mnurk 04 Ekim 2019 01:44
    1 ben de hep o kategorideydim xd öbür türlüsünden daha güzel inan bana :) akışına bırak ve anın tadını bak. bir şeyler olsun veya olmasın ileride bu günleri çoook ama çok özleyeceksin. - kafasi simdi geldi 04 Ekim 2019 01:58
    1 hadi bakalım.. umarım desem mi demesem mi bilemedim eheh. - mnurk 04 Ekim 2019 08:57
  • 0
    +0
    -0

    çok azıcık yoruldum ama şikayet etmeyeceğim. ne zaman söylensem başıma daha kötüsü geliyor çünkü.

  • 0
    +1
    -1

    hayatımı büyük oranda etkileyecek bir karar verdim dün. belki iyi yaptım, belki kötü yaptım bilmiyorum. belki de hiç etkilemeyecektir. yaşayıp görücez işte. daha ne kadar kötüsü olabilir ki diye sorduğum noktada daha kötüsü oluyor. neyse halledilir herhalde daha kötüsü de. verdiğim karar neticesinde bir yola çıkıyorum. zor ve sancılı bir süreç beni bekliyor. umarım her şey iyi olur.

  • 2
    +2
    -0

    birey olduğumu hatırlamak istiyorum. kendim için bir şeyler yapmak istiyorum benim de fikirlerime önem verilsin istiyorum. başkaları için yaşamak istemiyorum. bana değer verildiğini hissetmek istiyorum. ben artık görünmez olmak istemiyorum.

  • 0
    +1
    -1

    makasla kumaş kesemiyorum. kesemiyorum nasıl açıklasam, kesme hareketini yapıyorum ama o makas orayı kesmiyor. başkası eline alıyor kırt kırt kesiyor.

    1 gerdir biraz kumaşı - lszyn 06 Ekim 2019 23:47
    1 denedim yine olmadı :( beceriksizim sanırım - karanligin huzurunda 06 Ekim 2019 23:50
    1 makasın köküyle ya da ucuyla kes ortasi daha kör olur genelde ikisinden biriyle daha rahat kesersin - lszyn 07 Ekim 2019 00:27
    1 video olsa çekip atıcam jdjdjdj o kadar büyük rezillik ki. resmen olmuyor. teşekkür ederim tavsiyelerin için de. ama sorun bende sanırım - karanligin huzurunda 07 Ekim 2019 00:32
    1 ya xkskwkxow sad story - lszyn 07 Ekim 2019 08:27
  • -2
    +1
    -3

    aga kafam çok karışık meme başlığına hangisini atsam diye karar veremiyorum..

  • 3
    +3
    -0

    gençler burası hep bana bi sırdaş bir yuva hissi veren bir yerdi. özelliklerde arkadaşlarımla bile konuşamadığım olduğunda. yine böyle bir derdim için geri geldim buraya bırakılan kızanlar da olsa destekleyenlerde olsa saygılıyım ki zaten laf edecek kim kaldı ki. benin 2017 yılının ekim ayında başkayan ve 2018 isin temmuzunda bana arkadaşı olduğunu iddia dediği birisi ile devam ettiğini sonradan öğrendiğim bir ayrılığım oldu. bu kişi aynı zaman'da sınıf arkadaşım olduğu için normalde hep yüzyüze olmamız gerekirken ayrıldığımız yazın ertesi yılı erasmusta idi. yani ben bu kişiyi 2019 eylülüne kadar görmedim. ki ayrılığımı telefondan gerçekleştiği için en son sevgiliyken gördüğüm bu yüze o süreye kadar çok fazla şey hissetmiştim. ama hiç birini onunla yüz yüzeyken yaşandığım için atlattığımı sanmıştım. ve bir hata olduğunu düşündüğüm bir davranışla o ve onun çok yakın arkadaşı haline gelen diğer bir arkadaşımı grup projesi için takım ararken takımımıza kabul ettim. çünkü aştığıma gala kendimi inandırmaya çalışıyordum. ama sorun şu ki almamışım. ne zaman onu görsem zaman'ında her elini tuttuğumda okşadığım o sol elindeki yara izi geliyor aklıma. bir insanın herşeyi özlenebilir ama bir yara diğer herşeyden çok özlenebilir mi be abi. ne zaman bi arkadaşım sorsa diyorum ki hayır tekrar deneyelim dese yapmam ama o elini tutup o yarayı okşamayı öpmeyi çok özlüyorum be abi. ne diyeceğimi kime diyeceğimi bilmiyorum. bazı arkadaşlarım ona benden daha fazla sinirli. ona soğuk değilde bir sınıf arkadaşıymış gibi davranmamdan dolayı yaklaşık 2 haftadır benimle konuşmuyor biri. evet özlüyorum. ama güvenmiyorum. i̇çim kötü bir boşlukta. bu kişi ile karşılaşmadan öncesinde konsere çağırmayı planladığım insanla bile konuşamıyorum. aklımda gala eski sevgilime olan özlem varken o kişiye haksızlık etmekten de korkuyorum. kendimi çok kötü bir boşlukta hissediyorum be abi. bunu konulabildiğim bi yer olması güzel be. keşke eski günleri gibi olsa sözlük tavsiyeler gelse teselli umut için yeşiller yansa. turuncu varmı diye sayfayı yenileyip dursam ehl-i beta 2. nesile laf atsa insanlar boş münevverleri üzerine eksi yese gece yarıları açılan gece şiir bırak sayfaları kanatsa yüreğimizi asosyal yardım hattında tanımadığımız bir insanın derdine yardım ederken bulsak kendimizi özledim be sözlük eski güzel günleri özledim. sözlüğü sözlükken sevgiliyi sadıkken özledim

    1 yazın yanlışlarımız affola - delidoktor 07 Ekim 2019 04:28
  • 4
    +5
    -1

    aga hakkımda epey uzunca bir entry yazdım az evvel “ ben kime neyi anlatıyorum aq ” deyip geri sildim zira ne gerek var ki..