Başlığı Düzenleyin:


* Eger varolan bir baslik girerseniz, bu basligi ("asosyal itiraf") ve tum entirilerini oraya tasimis olursunuz.

Başlık Tipini Değiştirin:


* Bir basligi sabitlemeden once o basliga bugun entiri girildigine emin olun. Girilmemisse de siz girin. Sabit basliklar; sol kanatda her zaman ilk sayfada ve yukarlarda, koyu renkli olarak gozukecektir.

Başlığı Silmek İçin Tıklayın:

Başlığı kilitlemek için tıklayın:

Secilen Entirilerle bir sey yap

0 adet entiri secili.

  • 3
    +3
    -0

    keşke ademoğluna -bazı hayvanlarda olduğu gibi- üzerindeki ıslaklıktan bir çırpıda kurtulma yetisi bahşedilseydi. saçlarım uzun ve bugünlerde denize git, gel, duş al vs. derken iyice emek emiyor saç kurutma işlemi.. ne vardı sanki onları titreyerek sağa sola seri bir şekilde savursam da kurulasam? hığ!?

    1 oluyo ki bu :) yani bi kurutma makinası kadar olmuyor ama ellerinle de desteklersen önemli ölçüde bi kuruma sağlanıyor :)) - kıpçak bey 28 Temmuz 2019 22:55
    1 ama yine de yeterli değil :( - louis froziel 28 Temmuz 2019 23:42
    zor durumda iş görür azizim aklında bulunsun :) - kıpçak bey 29 Temmuz 2019 01:25
  • 1 benim de lan - hepinizden nefret ediyom 29 Temmuz 2019 00:25
    oh be - belkiustumuzdenbirkusgecer 29 Temmuz 2019 00:32
  • 1
    +1
    -0

    ne mesaj atmaya yüzüm var, ne beklemeye tahammülüm. çok özledim...

  • 2
    +2
    -0

    annem aç kalsa bile beni hukukta okutmak için para vermeye hazır ama ben anneme yük olmayayım diye istediğim bölümü değil, tamamen alakasız bir bölümü okuyacağım. onun o parayı vermesini asla kabul etmem, annem hasta haliyle hâlâ çalışırken benim anneme yük olma gibi bir hakkım yok çünkü. onun yanında hep gülüyorum ve bölümümü benimsediğimi söylüyorum çünkü en ufak tereddütümde beni gidip hukuka yazdırır. yanımda o olduğu için o kadar şanslıyım ki. tek başına hem anne hem baba hem de arkadaş olmak kolay değil çünkü.

    en çok canımı acıtan da o adamın beni rahatça okutabileceğini bildiğim halde sevgilisi izin vermediği için beni okutmaması. sen benim babamdın ya, bana bu kadar mı değer vermedin? senin huyundur gerçi, yapacağını söyledikten sonra sevgilin izin vermeyince caymayı seversin. umarım o kadın senden iyi bir köpek bulup tasmanı bıraktığında ve sonuç olarak yalnız kaldığında neden seni sevmeyen-açıkça seninle sadece paran için birlikte olan- o kadını kendi kızlarından, eşinden öne koyduğunu ve hepimizi kaybettiğini sorgularsın.

    ben bu yapılanı unutmam ama unutursam bana hatırlat, sözlük. çok canım yanıyor.

  • 10
    +11
    -1

    eskiden 00.00'da bu başlığa ilk entriyi girme yarışı yapanlar özlendiniz. eski ben dahil...

  • 0
    +0
    -0

    gözlerim bozuk olmamasına rağmen daha iyi kopya çekildiğini düşündüğüm için 12.sınıfta sınavlara hep gözlükle gitmiştim :d

  • 3 sen nasıl insanların duygularına boş dersinjdkd eksi - geceucanpirasa 30 Temmuz 2019 00:36
    ne duygusu bee asdfdsf - akopi 30 Temmuz 2019 00:38
  • 6
    +6
    -0

    2 yılını verdiğiniz insanla konuşmaya başlıyorsunuz. sonra bir gün 3 aylığına hayatınıza giriyor ve bir anda tartışıp uzaklaştıktan sonra kuzeniyle sevgili olduğunu öğreniyorsunuz. neyse gece yarısı zaten kim kuzeniyle görüntülü konuşur ki
    salağım ben amk

    ne bu lannister ailesinden birini mi sevdin amk - akin47 30 Temmuz 2019 02:40
    1 kuzeniyle sevgili olmak ne ya, hayatından çıktığı için şükretmelisin - cubukrakeer 30 Temmuz 2019 02:44
    1 kardeş gibi büyümüşler - karakartal 30 Temmuz 2019 03:36
    3 kardeş gibi büyüseler bu gözle birbirine bakmazlardı üzgünüm kartal - cubukrakeer 30 Temmuz 2019 03:39
    kardeş gibi büyüdülerse daha kötü asıl :d - jaehaerys 30 Temmuz 2019 04:44
    2 kanka kurtulduğun iyi olmuş çok ciddiyim. - akin47 30 Temmuz 2019 10:48
    kuzenle sevgili olmak ne ya, üzülme kurtulmuşsun resmen - belkiustumuzdenbirkusgecer 30 Temmuz 2019 13:03
    1 i̇nşallah öyle olmuştur - karakartal 30 Temmuz 2019 23:42
  • 1
    +2
    -1

    şu an sözlükten tanıştığım, günlerdir evinde kaldığım bir yazar ile fındık kırıp yiyoruz. iyi ki tanımışım kendisini, onedio testleri bile çözüp eğlenebiliyoruz. karşılıklı kıymet bilmemiz ise apayrı bir konu. benzer şarkılar dinliyor oluşumuz, sesindeki muzipliğe kapılıp gidiyor olmam ise cabası... iyi ki var, iyi ki tanımışım onu.

  • 2
    +2
    -0

    bir gün, hayatın her alanında şanssız olabilen birisi var mı diye bir düşünce aklınıza takılırsa bana ulaşabilirsiniz

  • 1
    +3
    -2

    biri olmalı insanın hayatında, birlikte susacağı biri. tüm olan bitene gülüp geçmesine eşlik edecek biri. sessiz geleni gördüm, sedasız gideni gördüm, ama usulca duranı hiç görmedim. insanların bir noktada birbirlerinden talepleri artıyor ve bu eğri bekleneni veremeyince iş sarpa sarıyor. giriş ve sonuç aşamalarının aksine, gelişme kısmında fazla konuşuyoruz bana kalırsa. bu da zamanla bir kirlilik yaratıyor. her birimiz bu yüzden anlaşılmazız. anlaşmazlıklarımızı bir yana bırakıp birlikte hiçbir şey yapmamayı isteyişimin sebebi de bu. başımıza ne geldiyse bu anlaşılmaz halimizle anlaşmaya çalışmaktan geldi zaten. biraz sükunet herkesin hakkı.

    öyle işte.

    .

    "çekilirken umutlarımın önüne sürgü, içim sürgün.
    çünkü herkes özgür, bana tel örgü..
    yalnız yalnızın halinden anlar yalnız.
    cılız ağacın tenine balta değdi,
    kaldıramadı bunu görmeyi, kaydı gitti yıldız.
    yıllar altın çalan hırsız.
    yaşamak çırpınmaktan farksız.
    ben yarınları bugünden tanırım,
    o yüzden umutlarım tek tek azalıyor sanırım.
    artık masallardan uzak duran çocuklardır arkadaşım.
    apar topar hazırlanmış bagajım.
    nefes nefese yoldayım.."

    .

    "aşınıyor insan kaya gibi, dalgası hüzünse.
    düşer yaprak kendiliğinden, mevsim hazansa.
    yardım etmek isterdim hayatıma, lakin anla;
    tükeniyorum zamanla."

    .

  • 1
    +1
    -0

    birkaç ay önce geçirdiğim sebepsiz rahatsızlıktan sonra hastalık hastası oldum. sanki hergün bambaşka bir yerim ağrıyor kasılıyor. her gün yeni bir hastalığım olduğunu düşünüyorum. ve bundan nasıl kurtulacağımı bilmiyorum. eğer bu ağrılar sadece psikolojimin bana oynadığı bir oyunsa, tebrik ederim. cidden çok başarılı yönetiyor bedenimi.

    -tozlusayfalarrr

  • 1
    +1
    -0

    i̇steyerek ayrıldığım eski sevgilim aklımdan çıkmıyor yarra yemişiz

    geçmiş olsun - belkiustumuzdenbirkusgecer 31 Temmuz 2019 21:44
  • 1
    +2
    -1

    artık ciddi anlamda hiçbir şey umrumda değil. kimse benim için bi şey yapmıyorken ben onların hayatını güzelleştirmek için çabalamaktan bıktım.

    1 çünkü hiç kimseye değmiyor. istisnası yok. - lszyn 31 Temmuz 2019 22:49
    1 bunu ben çok geç anladım - belkiustumuzdenbirkusgecer 31 Temmuz 2019 22:53
  • 7
    +8
    -1

    kendimi cehennemin ortasında bırakılmış hissediyorum, mental anlamda.

    insanların bi şekilde halledersin inancı yüzünden belki, asla ilk kurtarılması gereken olmuyorum.
    ilk şöyle dursun, önceliklerden bile değil.
    olası bi enkazdan bi kere çıktıysanız, buna şahit olanlar ikincisinde asla öncelik olarak sizi seçmiyorlar. çünkü muhtemelen, tecrübelisiniz gibi duruyor, kendiniz halledebilirsiniz biliyorsunuz gibi.
    halbuki ilkinden kalan travmalar ya da kaybedilen güç, sahi bu kısım zerre önemli değil...
    evet bi yerde kurtarılmaya da ihtiyacınız yok. ama bi yerde kesinlikle var

  • 4
    +4
    -0

    ben mutlu bir insan değilim. yatmadan önce tüm hüzünlerimi toplayıp düşünmeye vakit ayırıyorum. kendimi biraz daha üzüyorum. mutlu insanlar görüyorum etrafta. ne kadar garip geliyor bana bir bilseniz var ya. gıcık kapıyorum hatta iğreniyorum hatta nefret ediyorum. mutluluk bir yalan gibi geliyor bana. sanki tüm sırlara vakıf olmuşum da bunu görüyormuşum gibi. zeki olduğumun farkındayım, kibirliyim belki de. ama bu acı düşüncelerim ancak bu şekilde ortaya çıkabilirdi. nefret doluyum. hayata ve insanlara nefret doluyum. ölmek istiyorum lan bazen. sadece aptallar intihar eder diyerek kendini ayrı tutan ben artık yaşamak istemiyorum. doymamışlık hissi vardı hep, daha fazlasını istiyordum. yok oldu şimdi. doydum her şeye. ve gitmek istiyorum. çünkü özgür ölemeyeceğim. özgür ölmek istiyorum. tüm diyeceklerimi demek istiyorum beni yargılarlar mı diye düşünmeden. acaba benim gibileri var mı onu bilemeyeceğim asla. tek kötü tarafı bu. kazandığında bile kaybediyorsun bu hayatı. böyle boktan bir düzen. anılmayacağım. umrumda değil ama diğerleri neden anılıyor? derdim hiçbir zaman yapamadığım şeyleri yapmak olmadı. yapanların da yapmasını istemedim sadece. kıskancımdır belki de. ya da tek gerçek isyankar. ben sizi bilemem asla. siz de beni bilemezsiniz ben ölene kadar. anmayın ve unutun beni. ben bu dünyaya ya çok fazla geldim. ya da bu dünyaya hiç gelmedim. özür diliyorum, hayatta olduğum için. keşke, ben, ölseydim.

  • 1
    +2
    -1

    sanki bir anda yok olsam, çevremdeki insanların dertleri bitmese de çoğunlukla azalacak gibi. çünkü herkes mutsuzluğunun sebebi benmişim gibi davraniyor. belki de öyledir bilmiyorum. ben hala etrafı kirletmeden ölme yolları düşünüyorum. gerçi o kadar cesur değilim. ben az daha cesur olsam bu kadar mutsuz olmazdım. kimseye travma da yaşatmak istemiyorum ama sanırım şu aralar yaptığım tek şey masraf. boşa varım ben, bi kişi de yok gerçekten arkamdan üzülecek. ve hala gidemeyecek kadar korkağım. aklima onlarca kelime, cümle diziliyor. bi kere hocamız ödev vermişti, mektup yazin diye. ben de intihar mektubu yazmıştım. çok uzak değilim yani konuya, hatta teskin edici o cümlelerin çoğu. yani düşünce hızıma yetişemiyorum ama çoğu şey gibi; valla sizlik değil durum, hepinize çok sorun olduğumun farkındalığına vardım sadece, der gibi. bilmiyorum, sanırım hicbir şey bilmiyorum ben.

  • 1
    +1
    -0

    uzun yola çıktık herkesin emniyet kemeri var benim kısmımdaki bozuk. gece aklıma geldi kardeşim takmıyor aslında dedim acaba, dedim fakaaaat sonra düşündüm kaza olsa ve ona bi şey olsa, vicdan azabından ölürüm. öyle.

  • 0
    +2
    -2

    sevdiğim biri için her şeyi yaparım ve bunda lafta değilim şu cümlemin hakkını veririm sonuna kadar. beni az çok tanıyanlar bilir.

    ailem, yakın arkadaşım, arkadaşım, erkek arkadaşım kim olursa olsun benim için değeri varsa, o kişi için her şeyi yaparım. kendim için yapmayacağım şeyleri de yaparım, yapmaktan korktuğum şeyleri de yaparım, yapsam işin ucunda kötü olacağımı bilsem yine yaparım, yaptığım şeylerin sonucunun ne kadar kötü olacağını bilsem de yaparım. çünkü benim sevdiğim insanlar buna değer, çünkü benim bi şekilde onların bana karşı olan sevgisine layık olmam lazım, çünkü ben onları seviyorsam onlar buna layıktır.

    benim sevdiğimi bir üzeni bin üzerim, benim sevdiğimin bir damla gözyaşının akmasına sebep olanın gözlerinde yaş bırakmam, benim sevdiğimin canını yakanın canını kül ederim amk. çünkü onlar buna değer, bazıları değmese de benim onlara karşı olan sevgim buna değer.

    sevdiğim biri üzülse ben daha çok üzülürüm, sevdiğim birinin gözyaşı aksa benimki de akar, sevdiğim birinin canı yansa benim canımdan can gider.

    bu huyumu fark edip kullanmaya çalışanlar çok oldu, kullandılar da.

    karşımdaki insana da bu hissi çok iyi veririm. i̇nsanları iyi hissettirmek hoşuma gidiyor, özellikle sevdiğim insanları iyi hissettirmek. i̇ltifat etmeyi de çok severim, iltifat edince ben onu çok içimden gelerek ederim. karşımdakinin ne kadar içten olduğumu anlayınca gözünün parlaması çok hoşuma gidiyor, sevdiğim birinin sevinmesine sebep olmak... mükemmel.

    örneğin eski sevgilimde ben bu göz parlamasını gördüm. oturuyorduk, bi şey düşünüyordum dalmışım başka bir tarafa bakıyorum ama farkında değilim. kelimesi kelimesine aklımda bu,

    - güzelim nereye bakıyorsun?
    + nereye bakayım?
    - bana bak.

    baktım ona, iyi ki varsın lan dedim içimden.

    + bakıyorum.
    baktım öyle bi süre.
    + hala bakıyorum.
    yine baktım biraz, o da bana bakıyor tabii bu sürede.
    + ömrümün sonuna kadar da bakarım, dedim.

    gözlerinde o parıltıyı gördüm, öyle sarıldı ki kemiklerimi kıracak sandım. ve, kulağıma "beni çok mutlu ediyorsun" demesi.

    i̇şte bu lan varlığı bile benim mutlu olmama sebep olan birini çok mutlu etmek. hayattaki amacım bu benim, onu fark ettim. çünkü beni mutlu eden şey sevdiklerimin mutlu olması.

    ama gel gör ki, bu anlattığım hislerle bana yaklaşan tek bir kişi var. bu da benim ona karşı daha bi istekli olmamı sağlıyor. (bkz: #2320577)

    1 👏🏼👏🏼 - kantemuruyomu 02 Ağustos 2019 00:14
    :) - belkiustumuzdenbirkusgecer 02 Ağustos 2019 00:15
  • 0
    +2
    -2

    bazı dönemler oluyor, kimseye söylemeden sosyal medyada vs. karşıma çıkan ve dikkatimi çeken ünlüleri övüyorum, abartıyorum içten içe. hayal kuruyorum acaba tanışsak nasıl olurdu falan diye. birkaç saat, gün, hafta ya da aydan sonra unutuyorum genelde.

    mesela şu son iki gündür emre kınay'a çok fena şekilde kafayı taktım, fotoğraflarına, dizilerine, röportajlarına bakıp duruyorum :(