Başlığı Düzenleyin:


* Eger varolan bir baslik girerseniz, bu basligi ("asosyal itiraf") ve tum entirilerini oraya tasimis olursunuz.

Başlık Tipini Değiştirin:


* Bir basligi sabitlemeden once o basliga bugun entiri girildigine emin olun. Girilmemisse de siz girin. Sabit basliklar; sol kanatda her zaman ilk sayfada ve yukarlarda, koyu renkli olarak gozukecektir.

Başlığı Silmek İçin Tıklayın:

Başlığı kilitlemek için tıklayın:

Secilen Entirilerle bir sey yap

0 adet entiri secili.

  • 1
    +1
    -0

    bugünden beri ağlayasım vardı az önce anneme iyi geceler demek için odadan çıkacaktım kapıyı açarken ayağım kapıya takıldı ve açamadım kapıya kafa attım ağlıyorum :'(

  • 1
    +1
    -0

    hayattan beklentimin en düşük olduğu zamanlar. bu akşam " vakti geldiğinde kendimi öldürmek için yaşıyorum." dedim kendi kendime. çünkü hayatım hem katlanılmaz hemde anlamsız olursa yaşamanın mantığı nedir ki ? adım atmak için gücü zor bulan bir insan nasıl 50-60 yıl sonrasını düşünebilir ki ?
    i̇nsanları üzmemek için mi yaşamalıyım ? ya benim üzüntülerim , koca hayatım büyük bir hayal kırıklığı iken vazgeçmek , bırakmak ne kadar yanlış ? ne kadar doğru?
    hayır bunu yapmayacağım. sadece üreyebilmek için en ilkel dürtülerimle yaşamayacağım. sokakta yaşamanın dahi bir anlamı olmalı. anlam olmadığı an artık yaşamıyor olucam. buna karar vermek anlık gibi gözükebilir ama hayat insanı bu seviyeye bir anda getirmiyor. bin yıl yaşamakta gerekmiyor bu seviyeye gelmek için. sadece yaşamak gerekiyor. yaşamı hissederek , onu görerek , izleyerek , tanık olarak yaşamak. anlamaya çalışmak. sorgulamak gerekiyor onu. anlamını aramak. seni buraya getiren sebebi. şuan olduğun yere değil , o tamamen senin seçimlerinle oluşan bir durum. hayatın kendisine getiren şeyi aramak gerek. belki de bunu hiç yapmamalı insan. sonunda beni getirdiği duruma bak. müsait bir yerde inmek için fırsat kolluyorum sanki...

  • 1
    +1
    -0

    sosyal medyada çok güzel şiirler okuyorum altına etiketleyecek kadar samimi arkadaşım yok.
    sosyal medyada çok komik bir karikatur görüyorum altına etiketleyip gülecek kadar samimi arkadaşım yok.
    whatsappıma yan odadan sadece annem yazıyor,
    durumum yıllardır aynı,fotomda aynı.
    hayatımda hiç bir değişiklik olmuyor ki değiştireyim.

  • 2
    +2
    -0

    asla yapmaz dediğim insanlar neler neler yapmışlar da haberimiz yokmuş, şaşkınlık içerisindeyim, çıldıracağım.

    1 tam olarak öyle 👌 - x kişisi 22 Mart 2018 00:25
  • 7
    +7
    -0

    hayatımda günlük temel ihtiyaçlar dışında yaptığım düzenli hiçbir şeyim yok. i̇nsanların düzenli izledikleri dizileri filmleri ,düzenli yaptıkları sporları, düzenli ilişkileri ya da düzenli hobi, kurs vs. var. benimse tek düzenim düzensizliğim. düzen tutturamıyorum sıkılıyorum rutin olan her şeyden adeta usanıyorum. bilmiyorum belki ben de biraz düzen istiyorum

    1 aa ben. ders saatlerim bile düzenli değil. - sevdigimezaralti 22 Mart 2018 19:06
  • 1
    +1
    -0

    burda bazılarının güzel mutlu ilişkilerini okudukça maşallah deyip seviniyorum bu beni yüzde kaç iyi insan yapar?

  • 2
    +3
    -1

    buraya 15 dakika boyunca yazı yazdım sonra hepsini sildim çünkü tarif edemiyorum bu yaşanmışlıkları, hissizliği, paramparçalığı...

  • 2 ama arada bir şeyler yaz :) iyi gelir. buraya olmasa da blog aç orada yaz - laiklique 23 Mart 2018 00:29
    bi blogum var ama yoruldum artık sanırım :) - sunturlu 23 Mart 2018 00:33
    bu arada seni gördüğüme sevindim :) - sunturlu 23 Mart 2018 00:35
  • 6
    +7
    -1

    ben aşık oldum sözlük ya. o kısa kızıl saçlara, o kömür gözlere aşık oldum. okulda beraberiz okul sonrası cafeye gidiyoruz, beraber basketbol maçlarına falan gidiyoruz falan ama bir çocuk var. o da aşık olduğum kızdan hoşlanıyor. biliyorum kızın gönlü yok ama çocuğu kırmamak için takılıyor. beraber takılıyoruz hatta. çocuğu günahım kadar sevmiyorum. elimden gelse kafayı çakacam. işin kötüsü çocuğun arabası var ve okulun konumu sebebiyle bir yere gideceğimiz zaman hep birlikte o orospu çocuğunun arabasına binmek zorundayız. arabayı da insan gibi kullanmıyor pezevenk. bir gün öldürecek hepimizi ama mecburuz. metrobüste ben ve bir arkadaşım iniyoruz diğerleri devam ediyor. kömür gözlüm de orada. okula geliyor bir cafeye oturuyoruz daha kimse yokken. anlatıyor şöyle bana bakıyor böyle beni izliyor şöyle hoşlanıyor böyle seviyor ama belli etmiyor, ben istemiyorum falan. ben ne yapıcam sözlük ya. açılmaktan da korkuyorum. ya kızın gönlü diğer orospu çocuğundaysa diye düşünüyorum. o orospu çocuğunu nasıl siktir edebilirim? kimse bilsin de istemiyorum aşık olduğumu. deniz diye bir arkadaşım var okulda bayağı brother from another mother gibi birşeyiz adamla. o bile bilmiyor daha. bir yol yordam söyleyin be sözlük.

    1 seviyorsan git konuş. i̇çin içini yemesin, öbür çocuk seninkinin(sikininl başını yesin - laiklique 23 Mart 2018 00:34
    ah o reddedilme korkusu.. ah o korkunun amına koyim ben ya. - garbarius 23 Mart 2018 00:47
    1 reddetsin ne kaybedeceksin? böyle yanıp kavrulmaktansa tek kurşunla işi bitirmek daha basit değil mi? - parodik_adam 25 Mart 2018 00:41
    sen de haklısın hocam daha basit ama işte bilmiyorum bir şey beni tutuyor yapma daha kötü olacak diye. - garbarius 25 Mart 2018 00:45
    1 kendimden örnek veriyorum bana bakmaz diye bı kıza hep uzektan baktım zamanında daha sonra bı şekilde kızla konuşmaya başladık ben aradan geçen zamandan dolayı itirafta bulundum. kız bana keşke gelip bana söyleseydin çok geç kaldın dedi. keşke dememek için git konuş. ben geç kaldım sen geç kalma. - parodik_adam 25 Mart 2018 00:48
    eyvallah hocam. - garbarius 25 Mart 2018 00:50
  • 4
    +4
    -0

    arkadaşlarımın benden başka arkadaşı olunca aşırı kıskanıyorum keşke herkesin arkadaşı tek ben olsam

  • 4
    +4
    -0

    aslında şöyle bakınca hayatım o kadar yolunda görünüyor ki ama böyle içeride bir yerlerde geçmişin izi mi bilmem öyle acılar yaşamışım ki,öyle çok ağlamışım ki tek başıma geçmiyor. nefes alırken içim daralıyor öyle eften püften ufacık şeylere kırılabiliyorum çünkü içimdeki yaralar hala iyileşmemiş en ufak dokunuşla canımı yakıyor. bazen en sevdiklerime öyle çok kırılıyorum ki. ne söylemeye dilim varıyor kırgınlığımı ne de hiçbişey yokmuş gibi davranmaya içim dayanıyor. öyle arada öyle pis bir yerdeyim ki kendi içimde. hayata yetişemiyorum gibi geliyor bazen. ellerimden kayıp gitmeden tutmam gerekiyor hep bir telaş hep bir acele içinde kaybolup gitmiş gibiyim.

  • 5
    +5
    -0

    bugün beni yurduma bıraktı. bırakmak zorunda kaldı. umarım bunun zorunluluktan değil de isteğe bağlı olduğu günleri de görürüz.

  • 1
    +1
    -0

    yalnız kalmam bu sefer. şehir değişti, zihin değişti. hem en önemlisi onu unutmak için geldim buraya. hep yeni adımlar atarken, her defasında en başından başladığımı değil de yine en acılı noktadan devam ettiğimi ve yeni açtığımı sandığım sayfaların acılarıma katlanarak en çok onların ek yük yapmasını yediremedim. i̇nsan kendiyle başbaşa kaldığında düşünürmüş en çok da bilmezdim. benim sanki bu zamana kadar hiç derdim tasam yokmuş ya da ana kuzusu olduğumdan gurbet ellerdeyim diye bi düşünce salmış gibi. daha çok insanla tanışınca daha çok hayat bilgim olur sanmışım yanılmışım. aslında bi bakıma da haklıymışım ama şu an en çok hissedemediğim şey güven. hiç tanımadığım bir adamın kollarında sabahlamak bana her zaman en huzur veren istekken şimdilerde buna bile bi uzağım nedensiz. sahi nedensiz midir bazı şeyler? yoksa içimizde uzattığımız, kendimizi mahvedercesine düşündüğümüz şeyler mi bunu öteleme şeklimiz? bilemiyorum. tek bildiğim yalnız kalmanın bana ilk defa böyle kalabalıkçasınaymışım gibi bir his vermesi. peki siz de şu an karanlık bir yurt odasında açık olan pencereden sualinize vuran sokak lambasına karşı neleri düşünebilirdiniz? turuncumsu bir ışığa karşı daha olumlu olunabilir miydi? çok mu acımasızım? huzur neydi?

  • 16
    +16
    -0

    burda bir iki yazar var kendini bir şey mi sanıyor anlamadım.
    yorumda bir şey soruyorsun cevap vermiyor.
    hadi bi kere olur da daha fazla tekrar edince hoş değil.

    1 evet o yazarlardan birini bende tahmin edebiliyorum, cidden hoş değil. - syvldc 24 Mart 2018 00:20
    #2000424 - avkat 24 Mart 2018 00:27
    1 @avkat öyle ucu açık şeylerden bahsetmiyorum. düpedüz sorudan bahsediyorum. - asosyalolanyazar 24 Mart 2018 00:29
    2 bazen soruların da cevapları yoktur? - avkat 24 Mart 2018 00:30
    7 i̇yi sikeyim o zaman soruları. - asosyalolanyazar 24 Mart 2018 00:31
    5 @asosyal istersen sakın ol. - syvldc 24 Mart 2018 00:32
    4 bildirimler arada kaynıyordur belki? ben bazen haftalar sonra tesadüfen kendi entryme denk geliyorum ve bi bakiyorum aa yorum yapan olmuş ama ben hiç görmemişim? - mandalinakokusu 24 Mart 2018 01:26
  • 2
    +2
    -0

    bazen kendimi çok kötü hissediyorum. sanki bilenmiş bıçakla oyulamayacak kadar sert biri gibiyken kör bıçakla delik deşik edilebilir duruma gelmişim gibi. uzun süreli bir şey olmuyor ama tüketen bir durum.

  • 1 entrilerimi okumama na üzüldüm şuan :'/ - çılgın att 24 Mart 2018 01:03
    1 artık yorumlarını da okumayacağım, ağla - a bit of zeynep 24 Mart 2018 01:04
    o yanlışlıkla oldu ya. normal de olmazdı ama. niye alayım biz orda çok eğleniyoruz hem :) - çılgın att 24 Mart 2018 01:07
    tamam - a bit of zeynep 24 Mart 2018 01:12
  • 13
    +15
    -2

    az önce burnumdan bir sümük kitlesi çıkardım, burnum şöyle bi açıldı resmen. uzun zaman oksijensiz kaldığı için ilk oksijen temasında yandı böyle. hani böyle bütün gün takım elbiseyle dolaşırsın da, eve geldiğinde o kravatı çıkartıp gömleğin ilk düğmesini açtığında bi ohhh çekersin ya işte öyle bir rahatlıktı.

    sümük o kadar büyüktü ki, top diye sektiresim geldi bi an.

    midem bulandı ama + - kacik 24 Mart 2018 23:47
  • 2
    +2
    -0

    Demin eşyalarımı düzeltirken eski günlüklerimi buldum. Ta 2013-14 yılı. Allahim neler yazmışım. Nasıl bir kafa? Kendimden utaniyorum su an. Hayir başkası okusa sictim. Yok böyle bir şey. Yok aşık olmuşum cocuk bana goz kırpıp ertesi gun başkasıyla el ele tutuşmuş. Vay aq hatırlamıyorum bile. 8. Sınıfta yazdiklarim var. Mert, tugay, furkan uclemesiyle seneyi bitirmişim. Simdi çocukları görsem tanımam bile. Allah beni alsın, akıl fikir felan versin. bu da 8. sınıf tipim

    1 bak kararsiz kalmistim editlesem mi diye sen halletmissin sağol.. - ruhumdeli 24 Mart 2018 18:29
  • 6
    +6
    -0

    i̇nsanlar düşündüğü her şeyi söylemez. bazıları sadece düşünce olarak kalır. belki söylemek istemediğinden, belki söylese anlaşılmayacağından, belki bir sonuca varmayacağından, belki de söyleyecek bir şeyi olmadığından vs.

    şimdi bana gelip yarak kürek "çabuk unuttun kızı" diyen olursa sinirlenirim. ondan bahsetmiyorsam düşünmediğimden değil söyleyecek bir şeyim olmadığındandır, söyleyince hiçbir yere varmayacağındandır, artık aynı şeyleri bahsede bahsede insanları sıktığımdandır.

    bu ara yeniden yazasım var ona. ne yazacağım hakkında en ufak bir fikrim dahi yok. sadece yazmak istiyorum. önceden olsa "hahha bak şu tweeti gördün mü?" gibi uyduruk şeylerle kapısını çalardım. şimdi bunu yapamayacağıma göre... işler artık değişti 4 aydır konuşmuyoruz, ben ona sevdiğimi söylemişim şimdi gidip "hahaha bak şu video ne komik" ya da "ahbzhzbshx baksana aynı sen" gibi bir saçmalıkla konuşmaya başlayamam. ki zaten direkt "sen napıyorsun amk malı" der. tabi küfür etmez o. en fazla ettiğü küfür salak, mal, öküz ve andaval. bana çok haklı bir gerekçe lazım. mantığıma yatmalı. "yapacağın hareket çok mu mantıklı mal" deseniz haklısınız. ya gururu mururu kenara bırakıp nasılsın diye bir giriş yapacağım ya da hiçbir şey yazmayacağım. yazsam olumlu yönde hiçbir şey değişmeyecek biliyorum. ama biliyor olmam yapmama engel değil.

    neyse bu yazıyı da silerim belkim.

    1 ben her şeyi siktir edip nasılsın diye yazmıştım. ama sizin olayı kaçırdım ben takip edemedim sen bilirsin. - çılgın att 25 Mart 2018 01:11
    olayın en kısa özeti 4 ay önce gittim her şeyi anlattım. kankaydık falan filan dedi. sonra benim aptallığımın üstünde olduğu gün evinin önüne gidip yüzyüze konuşmak istediğimi söyledim. o hareketim onu kızdırdı ve o günden sonra hiçbir şey yapmadım. kredim var onda muhtemelen. ama bu benim aptalca hareketimden sonra elimi kolum bağlı kaldı. yüzüm yoktu yani yazmaya. - la grande aquile 25 Mart 2018 01:14
    1 ne karşılık vereceğini kestiremediğin bu çekince bence. ki bunu da yazmadan anlayamazsın. her şeyi göze alıp açılmışın zaten. sonrasını da aynı şekilde yürütmek gerekir bence. - çılgın att 25 Mart 2018 01:17
    1 aynen aynı şekilde yüeütmek gerekirdi de kız net şekilde tavrını koydu ortaya. benim sorunum ordaydı. dedim madem öyle istiyor durmasını bil. 4 ay durabildim. belki durmaya devam ederim bilemiyorum altan kafa kazan gibi :d - la grande aquile 25 Mart 2018 01:26
    1 valla kardeş bir yokla mı diyeyim yoksa az daha mı bekle bilmiyorum ama şartların olgunlaşması lazım vesselam. dayan bakalım az daha gidebildiği yere kadar. - çılgın att 25 Mart 2018 01:31
    1 di mi dayanmak en iyisi. sıkayım dişimi. bu 4 ay nasıl geçti diğer günlerde geçer. - la grande aquile 25 Mart 2018 01:33
    1 olur olur. hadi aslansın :) - çılgın att 25 Mart 2018 01:39
    bir dişi olarak söylüyorum ki olayın olgunlaşması icin 4 ay bence yeterli bi zaman bence simdi git ve nasılsın diye bir giriş yap zaman uzadıkça insan birbirinden uzaklaşıyor eğer onun icinde senin eksikliğin varsa veya onunda bu konuyla ilgili görüşleri değistiyse degismistir - peathamsx2 25 Mart 2018 13:11
    beklemenin artik cokta manası yok hayatın ne getirecegi belli degil ya ölüm var - peathamsx2 25 Mart 2018 13:19
    doğru diyorsun. o zaman biraz fikirlerimi olgunlaştırıp yazıyım. çünlü nasılsından sonra ne diyeceğimi bilmiyorum :d - la grande aquile 25 Mart 2018 13:38
    yaz kanka arkandayim - peathamsx2 25 Mart 2018 13:51