Başlığı Düzenleyin:


* Eger varolan bir baslik girerseniz, bu basligi ("asosyal itiraf") ve tum entirilerini oraya tasimis olursunuz.

Başlık Tipini Değiştirin:


* Bir basligi sabitlemeden once o basliga bugun entiri girildigine emin olun. Girilmemisse de siz girin. Sabit basliklar; sol kanatda her zaman ilk sayfada ve yukarlarda, koyu renkli olarak gozukecektir.

Başlığı Silmek İçin Tıklayın:

Başlığı kilitlemek için tıklayın:

Secilen Entirilerle bir sey yap

0 adet entiri secili.

  • 1
    +1
    -0

    botlarımın bağcıklarını hayatta beni çokça sıkan şeylere karşı duruş olsun diye bağlamıyorum.
    biliyorum saçma ama başka protesto şekli bulamadım skdkf
    canım botçumlarımın fotolarını da atacaktım buraya ama çok kirli diye utandım akdkf

  • şu tarafa doğru gitti - kedibirisi 19 Şubat 2018 02:06
    kulağındadır belki - akopi 19 Şubat 2018 02:08
    1 kulağımdaymış - eaglegodz 19 Şubat 2018 03:15
  • 4
    +4
    -0

    az önce baya baya sikilcektim. ayak üstü sikilmek deyimini yaşadım ve psikolojim bozuldu. okulun kantininde yemek yedik kahve içerken tavla atalim diye öneride bulundum gittim aldim geldim. icinde zar yok kadina soruyorum zar var mi diye var ama parali satin aliyorsun 2 lira dedi. ablajim oynayip geri vericem zari ne yapicam ben dedim. bir sonra seferki oynayişinda zar aramazsin dedi lan. tamam ablacim dedim tavlayi aldim. telefona da zar atma uygulamasini indirdim ordan zari attik. aptal orospu cocuklari 2 lirayi hayatta vermem size. delirttiler amk beni pic kurulari. vakif unisinde okuyoruz eyvallahta iyice sikise döndürdunuz amciklar...

  • 4
    +4
    -0

    liseye geçtiğim ilk sene çok kötü ne bir arkadaşlık kurabildim ne derslerimde başarılı olabildim.
    o zamandan sonra hep bi korku kaldı içimde sanki hep başaramayacakmışım gibi geliyor. bu düşünce beni hep dibe çekiyor.

  • 1
    +2
    -1

    kafayı yemeye az kaldı sözlük.

    bir insan neden mesaja cevap yazmaz.
    hayır değer verdiğim birisi birde.

    aklıma geldikçe canım sıkılıyor.

    3 güzel kardeşim cevap vermiyorsa yazma, bekle. baktın hala vermiyor sal gitsin ipini. sonra o ipi sürüye sürüye it gibi döner. - gaianin uvey cocugu 20 Şubat 2018 01:51
    1 kardeşim tünelin ucu fazla aydınlık bir yere çıkmıyor ama hayırlısı olsun. - dumbledoreunsakali 20 Şubat 2018 21:31
  • 1
    +1
    -0

    leş gibi hayatlar yaşıyoruz. yoruldum demeye zaman yok. ölmek istiyorsun o da olmuyor. başarmak için çabalıyorsun o da hüsran. bir yerde bir yanlışlık yaptık ordan sonra her şey kaydı. şimdi o yanlışa dönsek dönemeyiz. döndük dolaştık yine aynı noktaya vardık.

  • 3
    +4
    -1

    uçurulduktan sonra geri gelmem bende tuhaf bir etki bıraktı. şöyle ki, sözlüğe üye olduğumu unutup yazmıyorum filan. önceden olsa diğer sosyal medyalarım gibi o furyaya girdim mi buraya da bakıp yazmadan çıkmayan ben ne hale geldim. yakalım

  • 5
    +6
    -1

    biraz önce sınıfta şahit olduğum bir olayı sizinle paylaşmadan edemedim sayın sözlük yazarları. sınıf arkadaşlarımdan biri arkadaşlarıyla konuşurken sevgilim hesaplarımda bulunan erkekleri engellememi istedi kusura bakmayın dedi içlerinden biri boyle bir şeyin cidden ne kadar saçma olduğunu açıklarken kızın verdiği cevap ise “üç yıllık sevgiliniz olunca size sorarım”. ya bu ne saçma bir istektir bu ne saçma bir eylemdir bu ne saçma konuşmaya şahitliktir ya. arkadaşlarını biri istiyor diye engellemek ne demek? hayatınızı kısıtlayan insanları nasıl hayatınızda barındırıyorsunuz aklım almıyor olmaz olsun öyle sevgili, engelleyen arkadaş

  • 5
    +5
    -0

    güçlü kalmaktan yoruldum ve artık bıraktım. bir dağın tepesine gidip tek başıma delirmek istiyorum. ona bile para lazım olmasaydı şuan bir dakika düşünmez yapardım. dünya çok yapmacık oldu, berbat bir his bu. hiçbir beklentim de yok artık, olsa da olmuyor zaten. alıştırıldık artık kaybetmeye.

  • 1
    +1
    -0

    şurda bi ben entry girmedim zaar. dur hemen kapatayım arayı.
    i̇tiraf ediyorum, işimden aslında o kadar da nefret etmiyorum. sadece iş arkadaşlarım gerizekalı. ve ben gerizekalılığa bi yere kadar katlanabiliyorum. bir yerden sonra zihnimi iş ortamına kapatıp sudoku çözüyor içimden bağırarak aenima söylüyorum.

  • 4
    +4
    -0

    aylardır delicesine sevdiğim kişi mesaj attı. gel gör ki ben hiç mutlu değilim. bu kuşkular insanı yer bitirir sözlüükkk.

    teslim etme kendini onlara. ömrün boyunca bırakmazlar seni. güvenmeye çalış. çok değerli o güven duygusu - oleger 22 Şubat 2018 01:15
    güven duygusu da zorla alınmıyor ki oleger. - bigaripkoala 22 Şubat 2018 09:30
    zorlayabildiğin kadar zorla ama kendin için. - oleger 22 Şubat 2018 13:07
  • 1
    +1
    -0

    aşık oldum kayıtlara geçsin benden size hayır gelmez çünkü niye çünkü karşılıksız

  • 3
    +3
    -0

    bu sefer çok yüksekten düşmüşüm gibi hissediyorum. artık zamanın bu kadar çabuk geçmesine şaşırmıyorum. o bir şekilde geçiyor. ben arada sıkışıp kalıyorum sanırım. yada öyle olduğunu sanıyorum. bir anda patlarım da kaybolurum belki zamanın içinde. geriye de bu yazılar kalır işte. zamanın kendinden korkuyorum aslında. geleceğinden. şimdiki zaman boğuyor beni. çok korkuyorum. sığınacağım kimsem yok. yapayalnız hissediyorum. çok yalnızım. korkuyorum ve yalnızım. bu iki kelimeyi ne kadar yan yana yazmaya devam etsem okuyan anlar acaba ?
    kendi kabuğum çatlamış hem. savunmasızım birde. i̇çeri güneş ışığı sızıyor. oysa ben karanlık severim. hep düşünüyor duruyorum benim burda olmamam lazım. ait olduğum yer burası değil. burası yanlış. burası zamanın , yaşamın unutulan bir noktası. bu asla düzelmeyecek. i̇çimdeki bu sey. tam göğsümün üstündeki doğuştan gelen hata
    hep bir gelecek korkusu. zaten insanı öldüren de yaşatan da umuttur başka bir şey değil. kimse bilmez aslında aslında bilir de bilmezden gelir umudun daha çok insan öldürdüğünü...
    bu yanlis şeyi bitirmeyi de düşünüyorum. sık sık hemde. çok sık. sonrasında ne olur acaba ? kendimi bunu yapmaya hiç bu kadar yakın hissetmemiştim. doldurdum yine satırları... 27 ye kadar dayanırım (sanırım - sanıyordum) . ama durum hiç öyle gözükmüyor... ve bu sadece benimle alakalı. başka hiç bir şeyle değil. sadece benimle. benim sorunum. benim. sorunlu ben. aptal , geri zekalı , sorunlu , sıkıntılı. kendime taktığım lakapların haddi hesabı yok. yaşam gözümün önünden akıp geçiyor. farkında değilim. yetişemiyorum. bırakıcam sonunda onu takip etmeyi. sonuç olarak bir boka yaramıyor. takip etmek. i̇çinde olmak.
    yoruldum yine. yorgunum. yazmaktan. okumaktan. yaşamaktan. bıktım...

    1 şunu okuduktan sonra olduğum yere çöktüm.biraz böyle kalcam - zibidi 21 Şubat 2018 20:49
    yapma. amacım içimdekini yansıtmak. başkasını bunun içine çekmek bunu hissettirmek değil. - oleger 21 Şubat 2018 23:34
    1 herkes biraz hisseder de ben savaşırım sıkıntı yok :) - zibidi 22 Şubat 2018 00:04
  • 15
    +15
    -0

    6-7 senedir kendimi iyi hissetmiyorum.
    5 yıldır kaçıyorum
    3 yıldır kapana sıkışmış hissediyorum.
    2 yıldır yalnız yaşıyorum.
    son 1 yıldır gerçekten tükeniyor ve tüketiyorum.
    1 aydır kayıplardayım
    dünden beridir neredeyse sadece nefes alıyorum.
    kendimi bildim bileli herkese, son bir kaç yıldır en çok kendime yalanlar savuruyorum.

    bir kaç saattir de hepimizin heves ettiği şeyleri, hepimizin güzel bulduğu şeyleri, hepimizin doğru kabul ettiklerini sorguluyorum.
    önce ben sonra bütün insanlık fena çuvallıyoruz kabul mü etsek acaba yvaş yavaş yenilgiyi?

    bilmiyorum.

    bunu telefondan yazıyorum telefona kurduğum sayaç bitmiş alarm çaldı.
    30 saattir uyumuyorum.
    uyusam iyi olacak artık.
    doğruları bulduğunuz sabahlara uyanmamızı diliyorum.

    i̇nsan hayatı; hayatın doğrularına rast gelmek için yeterince uzun!
    onları fark etmek içinse oldukça kısa, tutmak ve muhafaza etmek içinse eksik bir şeyler var.
    göğsün bir yerlerinde dolu dolu boşluklar var.

    2 hissettiklerinin yakınındayım. gözümü kapatıp tüm o düşünceler gerçek değilmiş gibi yapmak isterdim. - oleger 22 Şubat 2018 01:05
  • 4 insan bütün şartlar uygunken bile ölemiyor bazen akopi... - sessiz mavi 22 Şubat 2018 11:06
    1 beceriksizlik diyebiliriz - akopi 22 Şubat 2018 13:13
  • 3
    +4
    -1

    erkeklerin bana yazmasının sebebi hep benim evlenilebilecek bi kız olarak gördükleri içindi.
    her itliği yapıp o kız benim şu kız da benim kafasında olan kişiler bi anda gelip ben değiştim artık öyle şeyler yapmıyorum bak alkolü de bıraktım sigarayı da azalttım diyolar.
    peki ben bu zamana kadar senin yaptıklarını yapsaydım sen beni kabul eder miydin?

    2 ya aslina bakarsan o durum her kiza yururken yapilan seylerden biri. ben duzeldim vs vs diyip guven kazanip ayni itligi senin ustunde yapmaya devam ederler - lacumparsita 22 Şubat 2018 15:15
    2 karı kız olaylarını ve alkolü bıraktım senin için sigarayı da bırakırım ama ara ara cigara içiyorum sew olaq mı - kara12 22 Şubat 2018 15:25
    @lacumparsita o kadar haklısın ki bişey diyemiyorum. @kara12 olum senin sözlükte karı kıza yürüyen diye adın çıkmadı mı dksjsksh @bluess üzülen taraf hep seven taraftır maalesef :/ - cubukrakeer 22 Şubat 2018 16:14
    1 yok henüz çıkmadı :)) ama zaten bıraktım diyorum niye anlamıyorsun :)) - kara12 22 Şubat 2018 16:32
    ama bak şimdi lacumparsitanın dediği gibi çıkarsan napcaz? bide belki çirkinim beğenmicen beni görmeden sew olmak istiyosan başkasına da istersin smsbsnns - cubukrakeer 22 Şubat 2018 17:51
    1 27 senedir profesyonel erkegim cocuklugu sayma 10 15 senedir damizlik insanim cok net soyluyorum ben duzeldim moduna girerim bir iki de goz yasi dokerim seni tanidikca yillardir hisaetmedigim bir ben ortaya cikti falan der. cok degil 1 ay icinde de istedigimi yaptiririm bu kanundur aptal olmayin kizlar.. - lacumparsita 22 Şubat 2018 17:54
    1 ohooo böyle başkasının sözüyle sen yan çizeceksen bu iş olmaz zaten.. bana sevdimi başkasının sözüyle hareket edecek değil sevdiğinin sözünü dinleyip arkasında duracak lazım sen sınıfta kaldın:/ - kara12 22 Şubat 2018 21:00
    kara sınıfta kalan sensin napıyorsun skshskshsh lacumpa gerçekleri bi daha yüzüme vurduğun için teşekkürler valla - cubukrakeer 22 Şubat 2018 21:03
    öyle değil işte kadın erkek ilişkilerinde erkekte kadında 3. kişilerin konuşmalarından hemen nem kalmamaları gerekir çünkü sevgi güven ve inanç gerektirir oysa sen ilk olumsuz yorumda yan çizdin:)) - kara12 22 Şubat 2018 21:06
    benim asıl caydığım olay beni görmeden 2 entry me bakıp (belki bakmayıp) hemen yürüdün başkasından değil smshslsbj - cubukrakeer 22 Şubat 2018 21:21
    1 birisini sadece bedeni için sevemezsin o ticari ortaklığa girer ve sen yine kaybettin:/ - kara12 22 Şubat 2018 21:29
    1 i̇nanmamayı seçebilirsin ama gerçekten sevmişse doğru söylüyor olabilir - drassansin 22 Şubat 2018 23:21
    amaaan boşver hep kaybettik bi daha kaydeberim sıkıntı yok karaa @dressansin inanmamak hep daha çok kazandırdı bana ya - cubukrakeer 22 Şubat 2018 23:27
    1 saygı duyalım kararına o zaman 😇😇 - drassansin 22 Şubat 2018 23:34
    1 heheheheheh allah bildiği gibi yapsın sizi emi :))) - kara12 23 Şubat 2018 11:18
  • 2
    +2
    -0

    2-3 ay öncesine kadar hayallerimde yücelttiğim insanı bu aralar içimden söküp atmaya çalışıyorum geçmişte yaptığım hareketleri ve onun verdiği cevapları tekrar değerlendiriyorum ve bir insan nasıl bu kadar bariz bir gerçeği göremez bunu görmemek için salak olması lazım diye söyleniyorum böylelikle kendi salaklığımı kendim tescillemiş oluyorum ama üzülmüyorum içimden atacaksam böylesi kâfi.

  • buradayım 👋 - xedegerveren 22 Şubat 2018 18:26
    sen varsın işte daha ne - byretes 10 Nisan 2019 01:32
  • 4
    +4
    -0

    babamın sevgilisiyle tanıştım ve annemin bundan haberi yok aslında sevgilisinden de haberi yok hatta dün babamın sevgilisi bana doğum günü hediyesi almış, aslında annem de annem değil babamın 4. eşi... en yakın köprü nerede bir atlayıp geleyim.

    1 brezilya dizilerinde mi yaşıyorsunuz! - kara12 22 Şubat 2018 15:20
    e yuh ama yahu! - xedegerveren 22 Şubat 2018 18:26
    yok bildigin benim hayatım bu normal günüm yok hep adrenalin anlamıyorum bela çeken mıknatıs falan mi var bende :) - teletabi 22 Şubat 2018 21:45
  • 1
    +2
    -1

    az önce otobüsten inerken yere düşüyordum teyzeler tuttu diyorlar ki "ee başı döndü tabi çocuğun"
    not: yaklaşık 45 dk'dır ayakta gittiğim için demiş olabilirler :d

  • 3
    +3
    -0

    o kadar moralim bozuk ki biri bişey söylese ağlayacağım . arkadaşlarıma , aileme belli etmemeye çalışsam da bu aralar bitik haldeyim ben . her şey üstüme geliyor sanki . kimseye de anlatamıyorum bir tek burası var içimi dökebileceğim.

  • 5
    +5
    -0

    bugün dershane çıkışı kirtasiyeye gittim iki kız arkadaşımla. neyse onlar alışverişini yaptılar kasada sıra bekliyorlar bende okuma kitapların olduğu tarafa yöneldim ve bir kitap gözüme çarptı "namık kemal in kitabı gülnihal " parmagimla gösterip kitabın fiyatını sordum. adam da eğer onu ordan alabilirsen kitabı ssna ücretsiz veririm ciddi misiniz diye sordum. evet dedi. bende çantamı indirip olağan gücümle yukarı zipladim bu arada boyum 1.60 cm ve kitabı dusurdum yerden alıp çıktım kirtasiyeden...

    1 dezavantajları avantaja çeviriyorum sadece sjsjjsjs - delii 22 Şubat 2018 23:10