Başlığı Düzenleyin:


* Eger varolan bir baslik girerseniz, bu basligi ("asosyal itiraf") ve tum entirilerini oraya tasimis olursunuz.

Başlık Tipini Değiştirin:


* Bir basligi sabitlemeden once o basliga bugun entiri girildigine emin olun. Girilmemisse de siz girin. Sabit basliklar; sol kanatda her zaman ilk sayfada ve yukarlarda, koyu renkli olarak gozukecektir.

Başlığı Silmek İçin Tıklayın:

Başlığı kilitlemek için tıklayın:

Secilen Entirilerle bir sey yap

0 adet entiri secili.

  • düşünce gücüyle - tost yap da yiyek 12 Eylül 2017 02:11
    1 peki - tost yap da yiyek 12 Eylül 2017 02:45
  • 3
    +3
    -0

    bundan aylar önce sahildeki banklardan birine bir yazı yazmıştım.evet gerizekalı bir çomar gibi banka yazı yazıp kamu malına zarar verdim."dün o parktaydık sevgilimle" demişti çünkü.ben de bir şeyler yazayım da bir dahaki sefere giderse görür diye ertesi gün gidip yazmıştım.bugün saat tam 00.32'de o parktaki banka gittim.yazıyı silmişler lan.tamam zaten öyle duygular beslemiyorum artık ona karşı,şimdi gel dese "o tren kaçalı çok oldu yaralı şişmanım,benden sana yar olmaz güle güle git" der geçerim ama o yazıyı göremeyince içimden bir şeyler eksildi,benden bir şeyleri o bankta bıraktım.

  • 1
    +1
    -0

    bugün tüm çözdüğüm ingilizce denemeler arasında en iyisini yaptım ve baya sevindim. ama paylaşacak kimsem olmadığını fark ettiğimde garip oldum. insanlar arasında kıskançlık duygusu neden var ki?

  • 0
    +0
    -0

    bugün babamla araba sürüyoruz (araba sıfır 1 yıl önce alınmış) 3 tur attık 20 dk sürmemiştir evin önüne çektirdi babiş sürekli sürdürmüyorsun felan dedim sonra yine süreriz dedi ya yapamadığım şey belli bide bu sürekli sürerek öğrenilen bi şey şuan çok sinirliyim bu akşam arabayı kaçıracam hakkınızı helal edin gençlik

    ölmedin inş? - jaehaerys 12 Eylül 2017 23:23
    babamın uykusunun ağırlaşmasını bekliyorum bu yolda kararlıyım - ragnargızı 12 Eylül 2017 23:37
    bence gerek yok ama sen bilirsin - jaehaerys 12 Eylül 2017 23:39
    maksat heyecan yaşamak cumartesi zaten okula gidicem gitmeden bi güzellik yapıyım - ragnargızı 12 Eylül 2017 23:45
    dikkatli sür vurma arabayı :d - jaehaerys 12 Eylül 2017 23:46
    tamamdır zaten 2-3 tur daha atıp geri gelirim :) - ragnargızı 12 Eylül 2017 23:50
  • 2
    +4
    -2

    hem etik bağlam da hem de mantık ekseninde doğru bulmasam da hatta saçma bulsam da duygusal yaklaştığım zaman etnik ırkçılık, bölgesel ayrımcılık yapasım geliyor amk.

    araba arkanı dönme
    kürtde önünü de dönme
    şiilere inanma
    sünnilere fırsat verme
    ülkenin doğu anadolu bölgesiyle muhatap olma
    kırsal kesim insanlarını hayatının tamamından çıkar.
    avrupai medeniyet anlayışını ciddiye al.

    egede kal anasını satayım. ayrılma sakın ordan. sikerim kozmopolit yaklaşımını. her insanı kucaklıcaz diye çürüdük anasını satayım.

    bazen böyle yobaz düşüncelere kapılmaktan alamıyorum kendimi.
    kusur bitmiyor ki amk.

    şu ekşideki çomar anlayışını bazen ciddiye alır gibi oluyorum.
    sonra kes aq malı sen sanki kendin çok şeysin diyorum kendime.
    ama içimdeki o ötekileştirme isteğini tam anlamıyla bastıramıyorum.

    itiraf başlığına utanılacak şeyler yazılır. okulda aslı bana bakmadı sözlük :(( yazmaktan yeğdir. ayrıca şair burada ilgili kitlelerden bağımsız içgüdüsel olarak ötekileştirme güdüsünden yakınıyor. herkeste az biraz olduğuna inandığı duyguyu dışa vuruyor. yakşamlar. - devriksekiz 13 Eylül 2017 00:31
    #2025125 şu yazının ortasında verilmiş olan video linkini izlersen daha iyi anlaşılabilir durum. - devriksekiz 13 Eylül 2017 00:32
  • 2
    +2
    -0

    bu hafta beni günlerce kesen çocuğun düğünü var. hatta davetiyesi bile elime geçti. onu bunu bırak bir akrabamız geçenlerde bize gelip düğün salonu sordurdu çok alakam varmış gibi. meğerse farkında olmadan kendi ellerimle çocuğu vermişim yaban ellere. davetiye de söylediğim düğün salonu var djsdkhskdh arkadaşlarım kaç gündür benimle dalga geçiyor sözlük lanet olsun bileydim böyle olacağınıııı

  • 5
    +9
    -4

    yurtta kalıyorum bugün oda arkadaşım yazdı.dedi ki:seni seviyorum,kroluğunu,ben hasta olunca bana bakmanı,anne gibi olmanı,pinpirikli olmanı,rahatlığını,ehueheu diye gülmeni seviyorum dedi.bazı şeyler bu kadar kolay işte.ben de onu seviyorum canım oda arkadaşım 🌹
    edit:fark etmeden 00.00 da girmişim eheh

    1 00:00 da gir ne olacak anlamıyorum ki.bir entry'i sırf 00:00 da girildiği için eksileyenler önyargı ayarlarını kontrol etsin. - helgendeejderhagordum 13 Eylül 2017 00:11
  • 0
    +1
    -1

    bir şeyler ne zaman iyi gitse ben boka batıyorum. herhalde allah'ın çok mutlu oldun şimdi asıl bölüme geçebiliriz deyişi bu. ama yeter yani ben bıktım hem de her şeyden bıktım.

  • 2
    +2
    -0

    :)

    yukarıda ki olan gülücük kendime,
    halime gülüyorum.
    bu saatte birini arayıp konuşmak istedim.
    yüzlerce kişi var telefon rehberimde.
    bir kişiyi bile bulamadım.
    saat 00:44
    gülümsüyorum.

  • 1
    +1
    -0

    geçen cuma saçlarımı kestirdim. ve bu duruma hala alışamadım. o günden beri içimde bir eksiklik var. ben yine uzun saçlarımı yavaş yavaş taramak istiyorum...

    1 üzülme bebek. uzar yine. :* - kaju 13 Eylül 2017 14:05
    ya öyle de bilemiyorum ya. bir yanım mutlu, oh be dünya varmış diyo. ama diğer yanım içten içe buruk... - louis froziel 13 Eylül 2017 14:10
    1 alışırsın. :) ki alışmasan da uzayacak. rahatla biraz. - kaju 13 Eylül 2017 14:11
    1 ve moral/motivasyon için çokk teşekkürr ederiimm :d - louis froziel 13 Eylül 2017 14:12
    3 kız kardeşim bile sitem etti. diyo ne güzel kuaförcülük oynuyordum, oldu mu şimdi bu yaptığın hajshasjh az sonra da böyle daha güzel olmuşsun diyo hajshasjh - louis froziel 13 Eylül 2017 14:14
  • 3
    +3
    -0

    ne bekliyordum? birilerinin beni sevmesini mi? değer vermesini mi? umursamasını mı? pardonda kimim ben? kim niye sevsin umursasın? neyimi? sevilecek ne yanım var benim? cevap yok. değil mi? verilecek bir cevap yok. kimsenin bana verecek bir cevabı olmadı. sevildiğimi sandım. kendimi kandırmışım. yine yalnızım. tüm özgüvensizliğimle tüm beceriksizliğime tüm hayal kırıklıklarımla tüm kendime nefretimle baş başayım. tekrardan.
    peki bu kadar boş bir insan niye hala burada? niye hala insan içine çıkıyor? niye hala yaşıyor? madem sevmiyorsunuz öldürün artık beni. ne bekliyorsunuz?

    1 normalde bu kadar karamsar değilim aslında. ama. bazı şeyler insanı böyle karamsar yapabiliyor maalesef rahatsız ettiysem affola. - biradetsusu 13 Eylül 2017 19:59
    öyle olacak büyük ihtimalle. :) - biradetsusu 13 Eylül 2017 20:06
  • 2
    +2
    -0

    artık lütfen kadeh tokuştururken boomerang yapmayın. fotoğrafını çekip koycaksan koy, her seferinde aynı şeyi yapmak nedir sevgili özenti kuzenim ve diğerleri?
    ayıp olmasada unflasam.

  • 1
    +1
    -0

    anlaşılmamak sıkıntı değil de artık anlatmaya gerek duymamak çok kötü.
    orada müthiş bir kırgınlık var çünkü..

  • 13
    +13
    -0

    ağlamak istiyorum.
    ama böyle ağlamaktan konuşamama raddesinde değil.
    ağlıyım boşalsın içim. ailem üzülmesin diye onlara yansıtmamak için sıkıp durduğum içim bir rahatlasın istiyorum.

    konuşmak istiyorum.
    düğüm düğüm içim.
    3 koca düğüm var.
    boğazıma durmuş yemek yememi engelliyor.
    tad almıyorum hiçbir şeyden.
    i̇çime oturmuş nefes almamı güçleştiriyor.
    beynime yerleşmiş hayal kurmama müsade etmiyor.

    3 koca düğüm.
    i̇kisinin çaresi yok.
    bir kere yaşanmış olmaları onları dermansız kılıyor.
    tek çözüm zamanı geri almak.
    şahit olmamak, bilmemek, görmemek bazı şeyleri.
    hiç yaşamamış olmak o tarihleri.
    bir kere yaşanmış olması onları bir ömür benimle yaşatacak.
    hiç geçmeyecek, ara ara hep kanayacak.

    diğerinin sonu belli değil.
    belirsizlik.
    görünmüyor henüz kuyunun dibi
    hala düşüyorum.
    kurtulabilirim yada dibi boylayabilirim de.
    bu belirsizlik hayallerimi alıyor.
    hedeflerimi vuruyor.
    kısa vadeli planlarımı dahi etkiliyor.

    anlatmak istiyorum.
    ama olanları değil.
    olayların etrafında dönüp durmak istiyorum.
    sadece dinlesin istiyorum bir kişi beni.
    tek bir soru sormadan.
    tahminde bulunmadan.
    trip atmadan sadece dinlesin istiyorum.
    belki havadan bahsederim belki sudan.
    belki en sevdiğim yemekten.

    ya da bilmiyorum.
    uyumak da bir çözüm.
    en azından sabaha kadar.

  • 8
    +8
    -0

    kırılıyorum kırılıyorum parçalanıyorum artık tâktim kalmadı y o r u l d u m k ı r ı l d ı m p a r ç a l a n d ı m . ağlayamıyorum da konuşamıyorum da susuyorum sadece mutlu gibi görünmekte istemiyorum. yaşamaya ihtiyacım var . derin yaralar işe yaramayan ilaçlar var . kelimelerim artık küstü. anlamını bilmediğimiz kelimeleri yaşayıp duruyoruz. ben kırıldığımı sadece buraya yazıyorum sadece buraya. ne yapabilirim ki ? kırıldım .

  • 6
    +6
    -0

    haykırmak istiyorum içimdekileri çünkü artık sığmaz oldu içime. ama sonra dur diyorum dur ne yapıyorsun?
    sonuçta erkek adamsın hiç öyle sıkıntılarından bahsetmek olur mu ?
    güçsüz gözüyle bakarlar.
    ağlayacağın zaman erkek adam ağlar mı derler.
    kadın kahkaha atamaz, erkek ağlayamaz dediler.
    sürekli konuşurlar bir şey derler.
    e içimize ata ata içimiz de doldu taştı.
    çok yorucu be hakikaten sürekli gülümsemek çok yorucu.
    artık anlatamıyorum bile üzgün olduğum zaman
    hissetiklerimi.

  • 6
    +6
    -0

    bu aralar kendimi cok caresiz hissediyorum.
    bi yerlerde umutsuz, mutsuz, dertli o kadar insan var ki.
    kendi dertlerimi görünce ya diyorum seninki de dertmiymis.
    o mutsuz insanlara yardim etmeyi, onlara koşmayı o kadar cok istiyorum ki.
    herkese yetisemem belki ama bi kaçının yarasına merhem olmak istiyorum.
    bir yerlerde yetim gorsem ya da öksüz seni anlayamam hiç bir zaman ama anlamaya çalışırım. ben her zaman burdayım demek istiyorum.
    bu yüzden çaresizim, kimseye yardım edemiyorum.
    bugun gözümün önünde bi kedi öldü.
    hala aklima geldikce ağlıyorum keske birşey yapabilseydim diye. yapamadim üzende bu.
    hala birşeyler yapabilmek için yaşıyoruz.

  • 4
    +4
    -0

    artık yemin ederim ki yoruldum bu hayatı böyle biri olmayı ben seçtim memnunum da hayatımdan ama bazen etrafıma bakıyorum insanların başlarını göğsüne koyup ağlayabildikleri sevgilileri dostları var şu ana kadar kime dost dediysem içimi açtıysam kazık yedim çok şükür.kimse mi yok derseniz annem var kız kardeşim var ama onları saçma sapan belki de dert bile denilmeyecek şeylerle üzmek istemiyorum çok yoruldum bende sevilmek istiyorum benimde derdim dinlensin ben de canım sıkkın olduğunda araybileceğim sonradan gider mi acaba diye düşünmeden omzunda ağlayabileceğim bir insan olsun istiyorum gerçekten çok kişi değil bir insan olsun herşeyim olsun dostum sırdaşım eşim olsun aslında beni en çok yoran da böyle birisinin hiçbir zaman olmayacağını bilmem ben her zaman geceleri ağladığını kendinden bile saklayan dışardan dünyanın en umursamaz insanı gibi gözüken kız olarak kalacağım

  • 4
    +4
    -0

    ansızın ve ter içinde uykudan uyanırsın ve belli belirsiz bir bilinç haliyle elini ilk uzattığın yerde bir yudum su ve bir adet sigara olur ya, yakarsın ilk dumanı; anne sütünü kana kana içen bir bebek gibi ciğerlerine doldurursun. yavaştan karıncalanan bedenin ve açılmaya çalışan zihnin ile beraber genzinde acı ve buruk bir sigara tadı belirir.
    yutkunursun ki, bu boka batmışlık hissini unutabilesin ve boğazında sürekli sana bunu hatırlatan o tadın kaybolması için çabalarsın. ama ne yaparsan yap o boka batmışlık hissi ve tadı gitmez ağzından, sonra sigara paketine uzanarak bir sigara daha alır ve yakarsın.
    aslında kurtulamadığın gerçeklik ile yaşamaya çalışmanın şerefine yakılmıştır o sigara, bir duman, bir duman daha; büsbütün kaybedilmiş bir hayatın tam ortasıdır burası.

  • 4
    +4
    -0

    olur da birgün beni anlatmamı isterlerse senden, beni hep iyi hatırla olur mu? "birisi vardı" de "beni çok sevmişti" de, "birisi vardı" de, "ben olmadan yaşayamaz zannediyordu" de, "birisi vardı" de, "benim gülüşümü dünyalara değişmezdi" de, "onun mutluluğunu ben çaldım" de, "uzaklara gitti bir daha geri dönmeyecek" de, "uzun zamandır görüşmüyoruz ama şimdi çağırsam işini gücünü bırakır, bana koşardı" diye anlat beni. "kalbinde ki bütün sevgiyi bana biriktirmişti, bütün hayatı bendim" de. "niye bırakmıştı seni" diye sorarlarsa "yorulmuştu" de, "umutsuzluğa rağmen, umut etmekten yorulmuştu" . " benim sevgisizliğim tüketmişti onu, yokluğum yüreğini çok ağır gelmişti" de, " hani bazı insanlar vardır, nasıl bu kadar çok sever dersiniz ya, işte bu onlardandı" de, "ben gülünce dünyalar onun oluyordu" de, "şimdi ne yapıyor" diye sorduklarında "bilmiyorum ama her zaman yaptığını yapıyordur" de, "elinde bir fotoğraf beni düşünüyordur ve ya bir köşede oturmuş ağlıyordur" de. birgün senden beni anlatmalarını isterlerse, "birisi vardı" de, "bütün hayallerini ben çaldım" de.

  • 5
    +5
    -0

    birkaç gündür çok dertliyim, bazen kendi derdimi başkanlarının dertleriyle karşılaştırdığımda kendimden utanıyorum "benimki de dert mi lan?" diyorum..
    bazen de diyorum ki "onlarınkinden büyük veya küçük ne fark eder ki? benim için cidden büyük bir dert bu" ve sonra derdime yanıyorum. gün geçtikçe kötüleşen, kafama daha çok giren bir dert bu. benzerini bir kere yaşadım ve nereye gittiğini iyi biliyorum. tekrar yaşamak istemiyorum aynı şeyleri..