Başlığı Düzenleyin:


* Eger varolan bir baslik girerseniz, bu basligi ("asosyal itiraf") ve tum entirilerini oraya tasimis olursunuz.

Başlık Tipini Değiştirin:


* Bir basligi sabitlemeden once o basliga bugun entiri girildigine emin olun. Girilmemisse de siz girin. Sabit basliklar; sol kanatda her zaman ilk sayfada ve yukarlarda, koyu renkli olarak gozukecektir.

Başlığı Silmek İçin Tıklayın:

Başlığı kilitlemek için tıklayın:

Secilen Entirilerle bir sey yap

0 adet entiri secili.

  • 5
    +5
    -0

    sol kanatta ahmed arif başlığının altında aleyna tilki başlığını görünce üzüldüm. nasıl aynı yerde bulunabiliyorlar diye.

    1 sana nee - la esperanza 09 Ağustos 2017 18:16
    2 o zaman bakma - la esperanza 09 Ağustos 2017 18:20
    1 eksini ver geç ya da - la esperanza 09 Ağustos 2017 18:21
  • 2
    +2
    -0

    dik duruyorum evet, o köpek gururumu incittirtmem, allah beni kurtarmış diyorum her seferinde, yarın uzun zaman sonra içimi kıpırdatan adamın yanına gidiyorum, seviliyorum ve seviyorum diyemesem de güçlü hislerim var ama içim acıyor be sözlük, o gözündeki feri sönmüş fotoğrafını gördüğümde, onunla evlenmek zorunda kaldığında (hoş zorundalıklar tartışılır adam olamayıp yapamam diyemedi ya neyse) çok içimi kusasım var ilk defa yazabiliyorum bunları zaten..

    kendime bile zor itiraf edebildiğim şeylerim vardı benim, ama bilmiyorum
    sanırım uzun zaman sonra sana artık ilk defa beddua etmeyeceğim o doğmak üzere olan masum bebeğinin hatrına ben seni bugün azad ettim,

    benim çocuklarımın değil bir başkasının çocuğuna baba olacak olsan da sen artık büyüdün...
    ama asla adam olamayacaksın.

  • 5
    +5
    -0

    aşk vs sevgi zımbırtısını bu gun anladım galiba. aşkın cidden 2 yıl omru var. 2 yıldan sonra aşk maşk kalmıyor geriye kalan şey sevgiden başka bir şey değil. bu gun lise1 de platonik olduğum kızla buluştuk. lise 2,3 te onu görünce kan beynime zıplıyordu ellerim ayaklarım titrerdi. lise sonda farklı özel okullara geçtik. ama kopmadık birbirimizden sürekli msjlaştık felan. o yılda 3-4 defa buluştuk. her neyse sonra lise sonda birisi çıktı karşıma beni alt üst etti. cidden mala bağlıyordum onun ismi bile ortamda geçince istemsizce
    i̇çim titrerdi. 1 aylık konuşma evresinden sonra açıldım. reddedildim. hemen suçu kendimde aradım. ulan ayı , şu tipe bak , şu gobeğe bak senden 5m önde gidiyor lan diye spor salonuna yazıldım. 3 ayda 15 kilo verdim. sonra tekrar çıktım karşısına yine reddedildim... tamam yeter bu kadar madem beni istemiyor o kaybetti ulan diyip her şeyi sildim. platonik olduğum kızla da arada konuşuyorduk. bir çok iyiyiz bir çok kotu. bir şeyler hissediyorum belki beğeniyorum , belki de öğrenilmiş çaresizlik arkadaş geldik arkadaş gidicez diye hep bir fren yapma gereksinimi duydum. en sonda bu gun dun gece konuştuk , ne zamandır goruşmedik uniye gitmeden önce bir buluşalım dedik. buluştuk. normal sıradan bi buluşmaydı. şöyle bir şey geçti kafamdan. bu kızla bir omur geçirmek ister miyim ? kesinlikle evet. hoşlanıyor muyum hayır. şöyle bir karara vardım aşk bitmiş o canım cicim aylarını ben platonikte harcamışım, elimde kalan guçlu bir sevgi ve eğer olursa bir ilişki sadakat duygum.
    bir yerde okumuştum , aşk karşındaki kişiyi makyajsız halinde bile dünya güzeli görmektir. aşk bittikten sonra ise ben ne yaptım ulan diyip ama onu kıramam , o hayatımın merkezi oldu artık diyip evlenmektir. yazmıştı.

    sonuç , aşk bitti sadakat ve sevgi kaldı. ve o bunu hala bilmiyor.

  • 3 prim köpeğisiniz derken tatlım? sen ne köpeğisin? eğer herhangi bir şeyin köpeği değilsen buradaki bu atarın giderin kime? sözlükteki kural bu. hayat kim daha çok prim yaparsa ona işliyor. neyi savunduğunu çözemedim ben? bi anlatsana. - kaju 10 Ağustos 2017 00:37
  • 3
    +4
    -1

    sözlüğe üye olduğumu sevgilim dışında hiçbir yakınım bilmiyor. öğrenirlerse yok olurum szöxçks

  • 8
    +8
    -0

    20. yaşıma az kaldı ama hala uyumadan önce ışığı açık bırakıyorum. şu an bunları yazarken ellerim titriyor, kalbim hızla çarpıyor, çok saçma kaygılarım var, uyuyamıyorum, ne yapacağımı bilmiyorum. i̇laçlarımı almadım alınca daha kötü oluyorum gerçekten ben ne yapacağımı bilmiyorum. keşke annemi ya da babamı çekinmeden uyandırabilsem, yanınızda uyuyabilir miyim diyebilsem. araba seslerinden korkuyorum, yağmur yağıyor damlaların sessizliği ürkütüyor. ne yapacağımı bilmiyorum. rahat nefes alabilmek istiyorum. olabilme ihtimali çok düşük olan şeyler ürkütüyor beni yine. keşke sevgilim yanımda olsaydı, keşke sarılsaydım da tüm bunlar geçip gitseydi.

    2 bütün gün beynim uyuşuyor hiçbir şey yapamıyorum içince. - la esperanza 10 Ağustos 2017 02:31
    2 bir tane içince işe yaramıyor uyku konusunda iki tane içsem gündüz ölü gibi oluyorum. günlük yaşamımı fazlasıyla olumsuz etkiliyor. teşekkür ederim yorumun için tekrar görüşeceğim doktorumla. - la esperanza 10 Ağustos 2017 02:38
  • 9
    +9
    -0

    herkese zengin olduğum için telefonuma ekran koruyucusu almadığımı söyledim halbuki param yetmedi

    i̇şte adamlıq fakir ama zeqi şey senii - ciddiyetsizbiri 10 Ağustos 2017 14:31
    allah razı olsun gençççler - ismigolge 10 Ağustos 2017 15:58
  • 1 geçmiş olsun - dumbledoreunsakali 10 Ağustos 2017 13:40
    2 allah razı olsun - hepinizden nefret ediyom 10 Ağustos 2017 13:49
  • 83
    +85
    -2

    bugün başıma gelen bir şeyden bahsedeceğim. bir tane ilk aşkım (ilk aşkım dediysem baya ilk, ilkokul birinci sınıf filan) vardı. biz ikinci sınıftayken okuldan ayrıldı. sonra, facebook'un icadından beri bir şekilde takip ediyordum kendisini, içimde ona karşı durduramadığım bir sevgi ve hayranlık vardı, gerçi hâlâ var. heleki son zamanlarda bütün sosyal medya hesaplarından sıkça stalk'luyordum. kendisi her anlamda benden fersah fersah iyi durumda.
    bugün de arkadaşlarımla buluşmak için kadıköy'e gidiyordum, aklıma düştü birden keşke karşılaşsak bir şekilde dedim. sonra kafamda birtakım karşılaşma senaryoları kurmaya başladım. acaba nerede karşılaşsak, görse beni tanır mı, konuşur muyuz gibi hayaller. sonra indim kadıköy'de, arkadaşlarımla buluştum, vapura bindik, beşiktaş'a geçtik. yolda yürüyoruz ve ta taaa! karşıdan yürüyor. o an beynime giden sıcaklık mı dersin ellerimin terlemesi mi dersin, neler neler. o kadar şaşırdım ki sadece 45 dakika önce aklımdan geçmişti ve görmeyeli yıllar olmuştu. simsiyah gözlükleri ve minnoş görüntüsü beni benden aldı. yanyana geçtik. beni tanıdı mı tanımadı mı hatta gördü mü bilmiyorum, ama yanımdan geçerken kalbimi de götürdü.
    belki gördü de aklında bir şüphe kaldıysa, bir ihtimal burayı da okuyorsa diye yazdım. hepinizi seviyorum.

    edit: arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim, bu entry'i hem best of'a hem instagram'a taşımışsınız. eğer güzel bir gelişme olursa ilk buradan duyuracağım. var olun.

    20 bunu best of'a koymalıyız belki sözlüğün instagram hesabında paylaşılır görme şansını arttırmak lazım - dikistutmazbob 11 Ağustos 2017 01:05
    3 valla kısmet, ama ben hâlâ çok heyecanlıyım. - wordpower 11 Ağustos 2017 01:24
    3 bir tane mi vardı? - kıpçak bey 11 Ağustos 2017 02:26
    5 sözlükte buna benzer bir aşk hikayesi vardı, evlendiler sonra işte, darısı senin başına :)) - dedektifgadget 11 Ağustos 2017 13:55
    @dedektifgadget amin, inşallah ::))) - wordpower 11 Ağustos 2017 15:38
  • 14
    +15
    -1

    az önce tanımadığım bir numaradan 'artık bu dünyada yaşamak haram bana' diye bir mesaj aldım. wp falan baktım yok fotoğraf uygulamadan numaraya baktım tanımıyorum. biraz ürküyorum çünkü olur da bir şey olursa ve son kullanılan numaralarda benim numaram olursa ve olaya ben de karışırsam biraz sıkıntı olabilir. aşırı tırsağım.

    1 muhtemelen öyle ama cevap vermedim muhattap olmayayım gece gece.. - kedibirisi 11 Ağustos 2017 00:43
    3 belki de yanlış bişey yapmasına engel olursun. - brkyblm 11 Ağustos 2017 01:47
    haydaaaa vicdan yaptım şimdi ben bi bakayım en iyisi.. - kedibirisi 11 Ağustos 2017 02:36
    2 naptın ? - nolcaksankiyeaa 11 Ağustos 2017 12:11
    1 biraz daha bekledim tekrar mesaj attı köy yazmış balıkesir yazmış çalışmadan on bin gelir yapmış onu yazmış :d seher diye birisinden bahsetmiş. yanlış numaraya attığı netleşti. ben de güzel bir dille yanlış numaraya mesaj attığını belirttim. cevap gelmedi henüz. - kedibirisi 11 Ağustos 2017 18:51
  • çok teşekkür ederim :) - la esperanza 11 Ağustos 2017 01:17
  • 8
    +8
    -0

    küçük kardeşimden tokat yedim biraz önce. baya baya vurdu dudağım patladı. attığı tokat hiç acıtmadı canımı. kanımın sıcaklığı yakmadı dudağımı da annemlerin tokatı o atmamış gibi ağza alınmayacak küfürleri o etmemiş gibi yanlarına alıp gülüp eğlenmeleri yıktı be sözlük.
    keşke yok olsam.. zaten ailem için fazlalıktan başka bir şey değilmişim.

  • 2 ben de üzülüyorum ama elden bi şey gelmiyo. vardır bunda da bi hayır diyip önümüze bakıcaz artık - hepinizden nefret ediyom 11 Ağustos 2017 01:09
    1 ben de saatlerce ağladım. rahatladım diyosun ama içine oturuyo o - hepinizden nefret ediyom 11 Ağustos 2017 01:12
    2 valla öyle tercih yapsan bi türlü yapmasan bi türlü.. tercih yapıp da gelmeyince direk kazanamadı oluyo. bi başkası 2 yıllık bi bölüme gidiyo sırf okumuş olmak için o kazandı oluyo gözlerinde... insanlara bunu anlatamazsın. - hepinizden nefret ediyom 11 Ağustos 2017 01:16
  • 7
    +7
    -0

    i̇nsanın en sevdiğinden yapamazsın, yapamayacaksın gibi bir kelime duyması çok zormuş bugün öğrendim. hiç kimsenin dediği koymadı bu zamana kadar ama ben bugün ilk defa küçüldüğümü ezildiğimi hissettim yapamamaya alışkınım işleri mahvetmeye alışkınım beceriksizliğimin farkındayım. hep en güvendiğim insan babam oldu bu zamana kadar bi hevesle kazandığım üniversteyi söyledim bugün babama telefonda sen yapamazsın yapamayacaksın çıkar aklından dedi defalarca üsteleyerek bugün anladım ben babamın hiç bir lafına kırılmamışım bu zamana kadar ya da o beni kırmamış ya da bilmiyorum ben büyümüşüm artık kırılacak kadar. bir şeyleri o kadar yapamıyorum ki böyle bir algı oluşturmuşum kimseye söyleyemedim söylemekte gelmiyor içimden buraya yazıyorum sanırım bunu ve bugünü unutmayacağım. i̇nsanlar hep yapamadıklarımızı görüyor ne kadar saçma değil mi

    onlara inat yapmalısın.yapınca bak baba nasıl da yapıyormuşum de - ironside 11 Ağustos 2017 13:39
  • 2
    +2
    -0

    google fotoğraflar gerizekalısı yedekledi sanıp telefona format attım, tüm fotoğraflar gitti. yüreğim yanıyor sözlük....

    bir benzeri benim için whatsapp da olmuştu 2 senelik sohbetim gitti. acınız acımızdır - geceucanpirasa 11 Ağustos 2017 01:05
    utanmasam ağlarım be :( - a bit of zeynep 11 Ağustos 2017 01:08
    sad but true :( - geceucanpirasa 11 Ağustos 2017 01:08
  • 6
    +6
    -0

    öncelikle itiraf ediyorum ki yazmak istediğim şeylere uygun bir başlık bulamadığım için burayı kullanacağım.

    hayat o kadar enteresan ki bunu nerede ve nasıl kaleme dökebilirim bilemiyorum. birkaç ay önce sevdiğim adamdan deli gibi kıskandığım ama hakikaten deli gibi kıskandığım kıza yarın gece kalmaya gideceğim. durun, enteresan olan sadece bu değil. geçen akşam yine sevdiğim adama uzun uzun onu ne kadar sevdiğimi yazdım, o da yine oldukça tepkisiz bir tavır takındı. buraya kadar her şey hayatımın olağan akışına uygundu. sonra bu kız benim artık kız kardeşim gibi olduğu için (bunun nasıl böyle olduğunu başka bir zaman anlatırım) kıza gönderdim ekran görüntülerini. yine olağan olarak benim adama beraberce kızdık. sonra kız dedi ki, perceive ben senin mesajından çok etkilendim. o kadar cesaretle ve kendinden emin açıkça duygularını yazmışsın ki ben de sevdiğim adama açılacağım. haydaaaaa. kimi etkilemek istedim kim etkilendi? kız baya baya gaza gelmiş, ben de senin gibi olacağım diyor. bebeğim sen inşallah benim gibi olmazsın görmüyor musun halimi dedim ama nafile. bebeğim demedim, hiç kullanmayı sevmem burada neden yazdım bilemiyorum. bari araya şöyle itiraflar da sıkıştırayım da başlığın hakkını vereyim. her neyse yarın da bu sebeple geceyi onda geçireceğim. sevdiği adama beraber mektup yazacağız.

    hayat işte böyle tuhaf bir güzelliğe sahip. i̇nsan acısıyla ya da tatlısıyla bir şeylere vesile oluyor, bu şeyler de kimi zaman acı kimi zaman tatlı. umuyorum ki yarın güzel kız kardeşim için tatlı bir sonuca aracı olurum. allahım, her şeyi gördüğün için teşekkkür ederim.

  • 4
    +4
    -0

    ben aslında seni sevmiyormuşum, hayal ettiğim seni seviyormuşum gibi. kendime açıklamam uzun sürdü, bari sen de bil sözlük.

  • 4
    +4
    -0

    mesela üzülmüyorum ama içimde böyle kocaman bi boşluk var, hissediyorum. en son yaşadığım hayal kırıklığında ki boşlukla aynı. çünkü yine yalan yine hayal kırıklığı. oysa saf saf sevmek istedim, sevdim. ve hayalkırıklığı.

  • 4
    +4
    -0

    bak eğer beni seven benden hoşlanan birileri varsa çekinip söylemiyorsa söylesin valla kızmayacam lan kızarsam namussuz evladıyım bak bitiğim lan sevin beni amınakoyayım

    1 tamam üzülme ben seni severim pomçik yazar - xedegerveren 11 Ağustos 2017 09:52
  • 6
    +6
    -0

    i̇tiraf edemeyeceğim şeyler var sözlük; canımı acıtan ve beni tekrar tekrar , yeniden , aynı şekilde öldüren .