Başlığı Düzenleyin:


* Eger varolan bir baslik girerseniz, bu basligi ("asosyal itiraf") ve tum entirilerini oraya tasimis olursunuz.

Başlık Tipini Değiştirin:


* Bir basligi sabitlemeden once o basliga bugun entiri girildigine emin olun. Girilmemisse de siz girin. Sabit basliklar; sol kanatda her zaman ilk sayfada ve yukarlarda, koyu renkli olarak gozukecektir.

Başlığı Silmek İçin Tıklayın:

Başlığı kilitlemek için tıklayın:

Secilen Entirilerle bir sey yap

0 adet entiri secili.

  • 0
    +0
    -0

    rica etsem biriniz bana beğenmeme tuşunu gösterebilir mi? cahillik akıyorum ama bulamadım şflcldlclfl

  • 2
    +2
    -0

    şuan daha eğitimdeyim bu yüzden sürekli şubelerim değişiyor 3 günlük başka bu şubeye gittim gitmez olaydım ya birinden aşırı hoşlandım baya bi ama şubem değişti bir aşkım daha kavuşamadan sona erdi sözlük neyse hayırlısı olsun diyelim..

  • 1
    +1
    -0

    hani derler ya 17 yaşında sevdiğin gibi hic bir zaman sevemezsin diye 17 yaşıma dair anlatacak tek bir anım yok

  • 0
    +0
    -0

    yoruldum sözlük. insanların bu kadar samimiyetsiz olmasından, yalan söylemesinden, bunca kötülükten yoruldum. yanlış anlaşılmaktan, yalnızlıktan, sevgisizlikten yoruldum. boğuluyorum

  • 12
    +12
    -0

    mutsuzum sözlük ya, bazen o kadar mutsuzum ki sırf bu yüzden kimseyle konuşmuyorum. sözlük bile çare olmuyor. iki entry gireyim keyifleneyim diyorum ona da sanki birisine laf anlatcaksın da hiç anlamıycak gibi geliyor yazıyor yazıyor siliyorum...

    2 +1 - ananasuyu 13 Mart 2017 01:33
    1 halıyı bile üzmüşsünüz allah sizin belanızı verecek - temmuzaksami 13 Mart 2017 23:52
  • 3
    +4
    -1

    küçükken direksiyon hocama aşık olmuştum. uzun bi aradan sonra öğrendim ki adam evliymiş çocuğu bile varmış. bende o hayal kırıklığıyla ani bi manevrayla arabayı vurdum ödesin pezevenk

    ewet problem nerde - ekonomik boy 13 Mart 2017 03:49
    2 bana göre 18 yaş küçük. senin de beynin büyüse keşke benim yaşlılığım kadar. burası anonim herkes doğruları rahat söyleyebildiği için burda. senin inanıp inanmaman beni ırgalamaz çocuk - ekonomik boy 13 Mart 2017 15:45
    1 inceden laf sokmaya çalışmalar yalancılıkla itham etmeler falan.. sen yaşıtlarınla oyna lütfen - ekonomik boy 13 Mart 2017 16:21
  • 56
    +58
    -2

    geçen yıl bu gun. 13 mart 2016. ygsden çıkmıştım kendimi hemen basket sahasına attım deliler gibi basket oynadım. saatlerce. sonra bi telefon geldi. annem. ağlamış sesinden anladım eve gelsene dedi. eve nasıl gittiğimi bilmiyorum. eve girdim noldu dedim. burak hocan şelaleden düşüp ölmüş dedi. kulaklarım uğuldadı o an. nasıl lan nasıl daha 2 gün önce denemeden çıkmıştım matematik sorularımı sormuştum. kanlı canlı yanımdaydı. inanmadım haberlere baktım şelalede arkadaşlarıyla selfie çekerken ayağı kayıp 30mden düşüyor. elim hemen bitirdiğim ygs kitabına gitti. onune not yazmıştı başarılarının devamını dilerim diye. birde imzası. notu yazdıktan 1 ay sonra gormuştum. sana bir gozluk yetmiyor optik ikinciyi de al sen demişti. optik ordan gelme yani. abi gibiydi ben o gün abimi kaybettim bir matematik hocamı değil. ruhun şad olsun mekanın cennet olsun abi. bu gun tam 1 yıl olucak. sen gideli. ben ise tekrar ygsye girdim. tekrar koştum bu maratonu ve koşuyorum hala. belkide bana tek sen inandın o koca okulda. tek sen bu işi kıvırırsın dedin hep bırakacakken o cüzdanımda ki ufak kağıdı hatırlattın. pes etmemeyi damarlarıma sen enjekte ettin. hep bi farklıydın ne bileyim genç oluşun mu diyim , öğrencilerle olan ilişkin hep abi kardeşti. öğretmen öğrenci değildi. abi abi diye peşinden koşardık soruları sorarken abi derdik. bir daha da hiç bir hocama abi diyemedim işte. ispartaya yolum düşerse kabrini ziyarete gelicem ozlettin kendini be.. rahat uyu optik sorularıyla seni bıktıramıyor artık. keşke burda olsan da bıktırsam ama işte. birde bunun obur dünyası var abi , çozulmemiş bir ton soru var o kitapta hala bekliyor kimseye de çozdurmedim. kimseye de optik dedirtmedim kendime. optikte seninle birlikte uyuyor...

    7 ağlattın gerçekten acını içimde hissettim. - sunturlu 13 Mart 2017 00:58
  • 14
    +14
    -0

    eski oturduğumuz apartmanda bi komşumuz vardı, bir sürü de torunu vardı. sık sık birbirimize gider gelirdik. bu kadının bi torunu vardı ona "oliş" diyodular oliş de neyse. bu çok haşere bir çocuktu. ben 5-6 yaşlarındayım bu da 3-4 filan herhalde. bu çocuk her geldiğinde beni gördüğü yerde döverdi :( yanağımı filan ısırırdı. ben de nasıl bi salaksam hiç karşılık veremezdim oturur dayak yerdim :(
    bu tabi annemin canına tak etmiş, komşuya söylüyor, alttan alttan verip veriştiriyor olmuyo bak böyle filan diye. komşu da nasıl bi yüzsüzse umrunda değil aaa çocuk onlar diyo. çocuk ama nasıl çocuk aq bu bokumu çıkarıyo benim :(
    annem ne yaptıysa olmadı. sonra bir gün aldı beni karşısına. dedi ki oliş senden küçük, hep zopasını yiyosun, bi kez onu döversen o sana bi daha karışamaz, eğer oliş'i döversen sana sıkmalı çikolata alcam dedi. tabi o zamanlar sıkmalı çikolata çok moda ve öyle sürekli yiyebildiğimiz bi şey de değil. ben sevindim tabi nasıl döveceğimi filan planlıyorum.
    o zamanlar da anaokuluna gidiyorum. bi gün dayım geldi aldı beni anaokulundan, bizim eve gidiyoruz. dayım dedi ki bak oliş'in ananesi bizde, sakın annenin dediği şeyi söyleme, ağzından kaçırma, çok ayıp olur kadına dedi. (çocukken ağzım çok gevşekti) yol boyunca beni böyle tembihledi. ben de diyorum ki ayıpsın dayı hiç söyler miyim filan. sonra neyse eve geldik ben çantayı hemen attım kapının yanına, koşa koşa yanlarına gittim. daha oturduğum gibi kadına döndüm, biliyor musuuun ben senin torununu döversem annem bana sıkmalı çikolata alacaaaaaak dedim. kadın şok, gözleri ayrıldı. anneminse gözleri yerinden çıktı, rengi soldu, nefesi kesildi ama ben gerizekalısı hala anlatıyorum. sonra kadın anneme baktı annem de dedi ki valla abla kusura bakma ama evet öyle dedim, seninki bundan küçük bunu dövüp duruyor, bizimki bi kez dövse bi daha sorun olmaz yani senin torun korkar dedi. kadın da işte kem küm etti kalktı gitti. annem kadının arkasından kapıyı kapattı bana bir girişti ama ben hayatımda böyle bir dövme stili görmedim. odadan odaya duvardan duvara vura vura dövüyor. vücudumda ne kadar kemik varsa hepsinin yerini tek tek öğrendim o gün. ama ben hala anlamıyorum, annem niye dövüyor şimdi beni diyorum. ama bi temiz yedim zopayı.
    yıllardır utancımdan kimseye anlatamamıştım bu salaklığımı :(

  • 3
    +3
    -0

    adama titreyerek seni seviyprum her gün acı çekiyorum noglur anla diyorum.bana diyoki ne yapacağımı bilmiyorum kendine bi hobi falan bul unutmaya calis. sağol ya allah razı olsun kendime bi hobi bulayım ben en iyisi aynen.her gece ağlamak şu sıralar hobim sağol.

  • 2
    +2
    -0

    ağlasam sanki herkes yıkılırmış gibi hissettiriyor. duvarlar üstüme göçer de altında kalırım diye korkuyorum.

  • 2 nedir bu bizden çektikleri hshshhs - kilidivurunardimdan 13 Mart 2017 16:55
    2 benim de umudum yok:d - kilidivurunardimdan 13 Mart 2017 16:58
    1 ehliyet garanti ya ek olarak tektaş düşünüyorum :))))))) - kilidivurunardimdan 13 Mart 2017 19:09
  • 10
    +10
    -0

    çok yalnızım la sözlük . yalnızlığım insan yalnızlığı değil , his yalnızlığı . öyle özledim ki sözlük birilerine karşı birşeyler hissetmeyi . sanırım bitiyoruz la sözlük.

    haline şükret bence. senin yerinde olabilmek için neler yapmazdım, birisine aşık olmamak için. dengesiz birine aşık olmaktansa, senin gibi olmayı tercih ederdim. - kardesbosabekleme 13 Mart 2017 16:55
    iyi bisey değil kardeşim . insanı insan yapan hissiyatıdır. bende de galiba o hissiyat yok oluyo . birine karşı duyulan vicdan , sadakat , saygı gün geçtikçe yok oluyo bende . kendimi toparlamam için his lazım hisler lazım bence kardeşim . - anektod45 13 Mart 2017 20:02
    haa sen bütün duygularını kaybetmişsin, ben bundan bahsetmiyorum. elbette vicdan, üzüntü, acıma, sevgi hissiyatı olacak, ama aşık olmaya hacet yok, zira sonunun hep mutlu bitmediği gerçeğiyle karşı karşıyayız. - kardesbosabekleme 13 Mart 2017 23:24
    1 yüzyıllardır oynanmasına rağmen hiçbir seyirci; sahneye fırlayıp romeo’nun zehirli iksiri içmesine engel olmamıştır. sonunda geminin batacağı bilindiği halde titanic defalarca izlenmiştir. bitecektir korkusuyla aşktan kaçarsan hayattan hiçbir tat alamazsın. çünkü romeo ölmeli, titanic batmalı ama aşk her şeye rağmen yaşanmalı . alıntıdır . iyi ya da kötü aşk yaşanmalı aşksız olmuyo - anektod45 14 Mart 2017 01:57
    valla bu iyiydi :d - kardesbosabekleme 14 Mart 2017 22:08
  • 3
    +3
    -0

    babam ve senden bir bok olmaz diyen delici bakışları ulan bir kere öğretseydin adam olmayı çok kızıyorum ulan çok

  • 2
    +3
    -1

    bu kızı Emel Sayın misali halıya sarıp kaçırmak ve uzak diyarlara gitmek istiyorum. İnsan bunu nasıl seveceğini şaşırır. :)

  • 4
    +4
    -0

    içimde derin bir sıkıntı var.kafayı yicem.kalbim sıkışıyor.içim içime göçüyor.ruhum çıkıyor sanki can veriyor gibiyim.yorgan kefen misali.ne oluyor lan bana

  • 4
    +4
    -0

    hayatımda ilk kez birine bişeyler hissettim birini sevdim ve 1.5 aydır çıkıyoruz daha yeniyiz. sevgili yapayım dedim en yakın arkadaşımla aram bozuldu sürekli arada kalıyorum. ne yapacağımı hiç bilmiyorum

    hadi geçmiş olsun - ananasuyu 13 Mart 2017 03:04
  • 5
    +5
    -0

    içimde tarifsiz bir acı var, iç organlarım parçalanmış gibi hissediyorum. fiziki değil ruhani bir acı bu, aşk acısı değil yanlış anlaşılmasın, şu güne kadar hayatta yaşadığım her şeyin acısı bu, hayatın acısı. dün kendimi kestim. yani kendimi kestim dediğim jiletle göğsümde hatrı sayılır bir kaç yara açtım kendime. bu eylemi gerçekleştirirken sadece fiziki somut bir acının soyut bir acıyı bastıracağını, unutturacağını düşünüyordum. öyle olmadı, olmuyor sözlük... bedeniniz ne durumda olursa olsun ruhunuz acı çekiyorsa bu pek de sikinizde olmuyor.

    1 yaraların verdiği biraz pişmanlık var haklısın, ama o gün o akan kanları saatlerce izledim ve kendimi gerçekten iyi hissetmeme sebep oldu, şu anlık biraz daha iyiyim. normalde böyle şeyler yapacak bir insan değilim, hatta kendimden de utandım biraz. anlık gelişti her şey hatırladığım tek şey jilet ve kanlardı. duyarlılığın için de ayriyetten teşekkür ederim, keşke hayatımda var olan insanlar da senin gibi duyarlılıkla yaklaşşalar. yazını okuyup biraz daha iyi hissettim kendimi, teşekkür ederim :). - kardesmbisakinol 28 Mart 2017 00:40
  • 2
    +2
    -0

    hacettepede okuyorum, şuan hazırlıktayım. belki bilirsiniz kampüste otostop çekmek bi hayli meşur. bugünde okuldan gelirken arkadaşımla otostop çekmeye karar verdik. neyse bindik falan filan arabadan bir indik telefonum yok. allahtan iphone falan değildi de kendimi bi nebze öyle avuttum. yalnızlık böyle bişey arkadaşlar

  • 3
    +3
    -0

    canım sıkkın moraller bozuk sebepsiz bir iç sıkıntı hakim. arkadaş dediğim beş on kişi var bir allahın kulu da arayıp sormuyor halimizi hatrımızı.. tamam telefonla konuşmayı sevmiyor olabilirim ama o telefon bir çalsın ben yalnız olmadığımı hissedeyim. sabahtan beri düşünüyorum en ihtiyacım olan zamanlarda yoksalar niye varlar diye henüz daha cevap bulamadım... yanyanayken samimiyette sınır tanımazken araya mesafeler girince arayıp sormamak hatırlanmamak ne bileyim üzüyor. tamam meşgulsünüz okulunuz var anladık da hergün beşyüz kez elinize aldığınız telefondan bir alo demek kendini hatırlatmak bu kadar zor olmamalı. bir dönem yedi yirmidört beraber olduğun insanların gün gelip halini hatrını dahi sormaz olması vefasızlık değilde nedir sayın arkadaş dediklerim!
    uzun zamandır hissetmediğim kadar yalnız hissediyorum oturdum hissin geçmesini bekliyorum geçer mi bilmiyorum ama olsun varsın geçmesin canım kendim iyiki var gideyimde kendime akrostiş yazayım shxjxkxkdkf

  • 1
    +1
    -0

    hayattan yeniden zevk almak istiyorum.dokunsalar ağlayacak gibiyim derler ya şuan o moddayim.artık beni anlayan insanlarla birlikte olmak istiyorum.kimseye bir kötülüğümun olduğunu düşünmüyorum ama özellikle son zamanlarda birileri tarafından düşüncesizlikle suçlanıyorum.

  • 4 mutlu yıllar o zaman. sevdiklerinle nice yıllar geçirmen dileğiyle dostum :) - drakolaa 14 Mart 2017 00:05
    3 hadi inşallah. iyi dileklerinle var olasın. teşekkür ederim :) - manyak balik 14 Mart 2017 07:49
    5 doğum günün kutlu olsun. hayallerinin gerçekleştiği bir yaş olması dileğiyle :) - biradetsusu 14 Mart 2017 10:28
    3 doğum günün kutlu olsun dünyanın bütün iyilikleri seninle olsun :) - portakallisut 14 Mart 2017 11:06
    5 hepinize teşekkür ederim yüreği güzel insanlar :)🐱 - manyak balik 14 Mart 2017 14:50
    3 evet nickin gelişi oradan zaten :) eyvallah kardeşim 😇 - manyak balik 14 Mart 2017 19:58
    2 teşekkürleer (⌒o⌒) sana da bir isim bulalım :) - manyak balik 14 Mart 2017 22:06
    1 mutlu yıllar o zaman . yeni yaşında herşey gönlünce olur inşallah:) - anektod45 14 Mart 2017 23:22
    size de bulaşmasın aman he :d teşekkürler :) - manyak balik 15 Mart 2017 13:47